اردبیل؛

تغییر رنگ خودروهای همرنگ تاکسی‌ها در اولویت پلیس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل گفت: تغییر رنگ خودروهای همرنگ تاکسی‌ها در اولویت پلیس قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رحیم سعیدی به اجرای طرح جدیدی مبنی بر اصلاح روشنایی در تابلوهای سقفی تاکسی‌ها اشاره کرد و افزود: با این کار امکان شناسایی و همچنین سوار و پیاده شدن راحت مسافران در تاکسی‌ها فراهم می‌آید و صاحبان تاکسی‌ها با آرم و تابلوی سقفی مشخص می‌توانند ترددهای شبانه خود را انجام دهند.

وی از اجباری شدن این اصلاح روشنایی تابلوهای سقفی تاکسی‌های درون شهری اردبیل خبر داد و گفت: در همه تاکسی‌ها این طرح اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل با قدردانی از خدمات شبانه‌روزی و بدون وقفه صاحبان تاکسی‌ها در طول شبانه‌روز برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان بیان کرد: خودروهای همرنگ تاکسی یکی از معضلات اصلی در کشور است که در نامه‌نگاری با پلیس و قوه قضائیه خواستار تغییر رنگ این خودروها شدیم تا براساس آیین‌نامه‌های رانندگی هرگونه وسیله نقلیه غیر عمومی از تردد و مسافرکشی منع شوند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ امیدواریم با همکاری پلیس، قوه قضائیه و با اجبار کردن رانندگان چنین خودروهایی به تغییر رنگ خودروی خود تلاش جدی انجام شود تا مشکلات و نارسایی‌های احتمالی برطرف شود.

وی در مورد توزیع تاکسی‌ها به شهرک‌های جدید‌الاحداث اردبیل اضافه کرد: ما در برخی از شهرک‌ها با استقبال کم ساکنان در استفاده از تاکسی‌ها روبه‌رو هستیم به طوری که دلیل آن نیز نرخ تاکسی‌ها اعلام شده و ساکنان این شهرک‌ها ترجیح می‌دهند به جای تاکسی از اتوبوس‌های برقرار شده در این مسیرها استفاده کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم اهالی شهرک‌های جدیدالاحداث در اردبیل با استقبالی که از تاکسی‌ها در تردد روزانه خود انجام می‌دهند، زمینه‌ای را فراهم کنند تا امکان تردد سریع و راحت آنها از طریق تاکسی‌ها فراهم آید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.