مشهد؛

گشایش هفدمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون فردا در مشهد

هفدهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان، لوستر و روشنایی، دکوراسیون و معماری داخلی از فردا 9 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهدگفت: در این نمایشگاه بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی در قالب 670 غرفه و در فضایی به مساحت 18 هزار متر مربع حضور می یابند.

علیمحمدی افزود: شرکت کنندگان، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه های مبلمان راحتی، استیل و نیمه استیل، کلاسیک و مبلمان اداری، سرویس و کالای خواب، دکوراسیون داخلی، تابلو و لوازم تزئینی، لوستر و روشنایی و فرش و تابلوفرش به نمایش می گذارند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان کشورهای خارجی در هفدمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون گفت: از جمله ویژگی های هفدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون مشهد حضور چهار نماینده خارجی از کشورهای

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان، لوستر و روشنایی، دکوراسیون و معماری داخلی از 9 تا 13 دی ماه و از ساعت 16 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.