مشهد؛

کتاب «قطب نمای بصیرت» منتشر شد

همزمان با فرارسیدن سالگرد حماسه مردمی نهم دی کتاب «قطب نمای بصیرت» در راستای شناخت عرصه ها و درک لحظه های فتنه 88 منتشر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرپرست انتشارات آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: روزشمار انقلاب اسلامی همواره شاهد حوادث گوناگونی است که با همه سختی ها و مسائل پیرامونی خود، تجربه و پیام های گوناگونی را برای ملت ایران به دنبال داشته است.
سید احمد میرزاده ادامه داد: یکی از مهم ترین تجارب ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی، روزشمار حوادث فتنه سال 1388 است که حول محور انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان یک رخداد مهم سیاسی و اثرگذار در تاریخ انقلاب شکل گرفت.
او افزود: کتاب «قطب نمای بصیرت» که به قلم علی قاسمی نگاشته شده است، تلاشی  در راستای بازخوانی فتنه 88 برای تعمیق و فهم موضوعاتی همچون بیداری و روحیه انقلابی گری، آگاهی از پروژه نفوذ دشمن و تقویت بصیرت در همه سطوح جامعه است.
میرزاده هدف از نگارش این کتاب را شناخت عرصه ها و درک لحظه های فتنه 88 عنوان و خاطر نشان کرد: این نوشتار کوششی است در مسیر بصیرت افزایی و تبیین راهبرد دشمن شناسی که در چندین پرده تحلیلی، نگاهی به وقایع و رخدادهای سال 88 دارد.
میرزاده افزود: این کتاب در پنچ پرده شامل تغییر سناریوی دشمن و فتنه 88، رویای انقلاب رنگی و فتنه 88، از قانون گرایی تا قانون شکنی، نقش رهبری در مدیریت بحران و عبور از فتنه 88 و همچنین بصیرت ملت ایران و حماسه نه دی به رشته تحریر در آمده است.
شایان ذکر است کتاب «قطب نمای بصیرت» در شمارگان یک هزار نسخه در قطع رقعی با قیمت 50.000 ریال برای نخستین بار  توسط «به نشر» چاپ و در دسترس عموم مخاطبان قرار گرفته است.
علاقه مندان به تهیه این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 و یا با شماره 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند.
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.