یزد؛

برگزاری مانور زلزله در شهرستان یزد

اعضای کانون غنچه های هلال احمر شهرستان یزد پناهگیری در زمان زلزله و نحوه امدادرسانی را آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسین مجیبی فر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: مانور زلزله نمادین غنچه های هلال احمر شهرستان یزد  در مهدکودک های سطح این شهرستان  مهد آفرینش و پیش دبستانی نور هدایت  توسط  غنچه های هلال احمر برگزار شد.

وی افزود: در این مانور اعضای غنچه های هلال با انجام نحوه پناه گیری صحیح در زمان زلزله و خروج اضطراری و انجام کمکهای اولیه به باز آموزی و تمرین پرداختند.

وی گفت: هدف از برگزاری این مانور کاهش آسیب پذیری کودکان درهنگام بروز سوانح و حوادثی چون زمین لرزه و آتش سوزی، کاهش هراس کودکان از حوادث و به نمایش گذاشتن آمادگی کانون های غنچه های هلال احمر در هنگام بروز بلایا و حوادث است.

وی با اشاره به اینکه در این مانور ارزش های زندگی برای کودکان بیان شد که ما دوستدار صلح ودوستی درجهان هستیم  و با چه کارهای می توانیم نشان دهیم که با چه کسانی  دوست هستیم، افزود: در این زمینه کره زمینی بر روی کاغذ کشیده  شد و از غنچه ها و کودکان خواسته شد تا هر کدام کودکی که دست کودک کنار خود را گرفته  تا بتوانیم با این کار هدف استفاده از رفتارهای صلح جویانه در زندگی را به آنان آموزش دهیم.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار