قم؛

عرضه نرم‌افزار آثار علامه محمد تقی جعفری (ره)

نرم‌افزار آثار علامه جعفری شامل 19 عنوان کتاب از آثار این عالم برجسته با زبان فارسی به سفارش مؤسسه تدوین و به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری نور تولید و عرضه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این نرم افزار در موضوعاتی مانند فلسفه، عرفان اسلامی، عقاید و کلام، فقه اسلامی و ادبیات فارسی می شود. که به سفارش موسسه تدوین و نشر آثار این عالم فقید در مرکز تحقیقات کامپیتوری نور تولید شده و قابلیت بهره بردن از سیستم عامل ویندوز را دارد.
 
کتبی که در این نرم افزار به کار برده شده شامل تحقیقی در فلسفه علم، حیات معقول، جبر و اختیار، حقوق جهانی و کاوش‌های فقهی، معرفت‌شناسی، بررسی افکار دیوید هیوم و برتراند راسل، حکمت، عرفان و اخلاق در شعر نظامی گنجوی، عرفان اسلامی، تکاپوی اندیشه‌ها مولوی و جهان‌بینی است.
 در این نرم‌افزار متن قرآن کریم به همراه ترجمه نیز گنجانده‌شده و امکان جست‌وجو در آیات قرآن نیز برای مخاطبان وجود دارد.
 برخی امکانات و قابلیت‌های این نرم‌افزار می توان به جست‌وجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات اشاره کرد. و همچنین امکان یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن هم این نرم افزار دارد.

انتهای پیام/ ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار