مروری بر عملکرد پیکان در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال پیکان تهران از تیم های موفق لیگ برتر است که گرچه ابتدای فصل را سخت شروع کرد اما در پایان نیم فصل عملکرد موفقی داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پیکان تهران از جمله تیم هایی بوده که با عملکرد موفق در لیگ یک جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورد. این تیم از همان ابتدای فصل نقل وانتقالات با گرفتن بازیکنان مطرح عزمش را برای رسیدن به موفقیت جزم کرد و باحضور رحمان احمدی به عنوان سنگربان به طور کلی سعی در موفقیت تیم داشته است.

پیکان و لیگ شانزدهم

تیم فوتبال پیکان تهران در نیم فصل نخست لیگ شانزدهم از 15 دیدار برگزار شده خود توانسته 6 برد 7 تساوی و 2 باخت را داشته باشد. 

شروع دشوار پیکان و فرجامی شیرین

تیم فوتبال پیکان با بازیکنان شاخص خود پا به رقابت های لیگ شانزدهم گذاشت . پیکان در این رقابت ها شروع خوبی را نداشت و در هفنه نخست برابر گسترش فولاد تبریز به میدان رفته که نتیجه ایی جز تساوی حاصل نشد. این تیم سپس به مصاف صبای قم رفت و باز هم تساوی حاصل تلاش 90 دقیقه ای دو تیم شد.

 نخستین شکست پیکانی ها که تلخ ترین شکست تیم بود در هفته سوم رقابت ها با تراکتورسازی رقم خورد و پیکان 3 بر 1 این بازی را واگذار کرد.این تیم در ادامه دیدارهای بعدی خود  با استقلال،سپاهان و نفت به تساوی رضایت داد. سه دیدار دیگر تیم پیکان توام با برد بود که می توان به برد برابر تیم های نفت ، ماشین سازی و استقلال خوزستان اشاره کرد. پیکان با پدیده و پرسپولیس هم به تساوی بدون گل رسید اما با تحول فنی ، سه هفته انتهایی نیم فصل نخست با برد پایان یافت.

پورغلامی : پیکان عملکرد خوبی در نیم فصل نخست داشته است

فرهاد پور غلامی مربی پیکان در گفتگو با خبرنگار ما در باره عملکرد تیم گفت: تیم فوتبال پیکان تهران  از شروع لیگ شانزدهم به قصد نزدیک شدن به اهداف پا به این رقابت ها گذاشت. عملکرد نیم فصل تیم پیکان را خوب می بینم. درست است هفته های نخستین نتوانستیم رده های خوبی را بدست آوریم.اما با پیشرفتی که حاصل شد تیم در ادامه فصل رو به جلو حرکت کرد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار