مروری بر عملکرد کمالوند تا پایان نیم فصل اول 95

این گزارش روز های حضور کمالوند به عنوان سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز را تا پایان نیم فصل اول مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه گسترش فولاد یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در بازار نقل‌وانتقالات پیش از آغاز لیگ برتر شانزدهم بود و این تیم با هدایت فراز کمالوند کار خود را آغاز کرد .

مسئولان باشگاه گسترش با توجه به لیست ارائه شده از سوی کمالوند بازیکنان گران قیمتی را به خدمت گرفتند.ستاره هایی که هر کدام به خاطر حضور کمالوند به جمع گسترشی ها پیوستند.

خرید های اول فصل

 فرناندو دخسوس، لوسیانو پریرا، محمدرضا خلعتبری، بابک حاتمی و رضا خالقی‌فر ستاره های گران قیمتی بودند که به تیم گسترش آمدند و بر همین اساس هم اکثر کارشناسان این تیم را به عنوان یکی از مدعیان لیگ می دانستند.

روند نزولی گسترشی ها

اما بهتر است بگوییم بر خلاف تصور، شاگردان فراز کمالوند شروع بسیار بدی در اول فصل داشتند و 7 هفته در حسرت پیروزی ماندند .شاگردان کمالوند در همان بازی های ابتدایی نتوانستند آن طور که باید نتایج خوبی را در کارنامه خود به ثبت برسانند . گسترش فولاد در هفت هفته ابتدایی لیگ تنها 2 گل به ثمر رساند و با 5 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی جای گرفت. تیمی که تا هفته هفتم تنها یا بازی ها را باخته بود و یا به تساوی رضایت داده بود .

در نهایت پیروزی 3 بر صفر مقابل پدیده آن هم در هفته هشتم شرایط را برای گسترش فولاد بهتر کرد اما باز روند این تیم همانند سابق شد و دوباره باخت و مساوی در کارنامه این تیم جای گرفت. این تیم از 8 بازی بعدی خود 4 پیروزی، 3 تساوی و تنها یک شکست به نام خود ثبت کرد. شاگردان کمالوند خود را تا رتبه نهم جدول بالا کشیدند و نیم‌فصل را با رتبه تک‌رقمی به پایان بردند.

گسترشی ها در حال حاضر با کسب 20 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند و از این پس کمالوند باید فکری به حال وضعیت کند تا برای نیم فصل دوم تیم پر قدرتمندی روانه میدان شود.

بهترین مهاجم و هافبک آبی پوشان تبریزی

لوسیانو پریرا، مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد با 7 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود و داریوش شجاعیان، هافبک ملی‌پوش آبی‌پوشان هم با ثبت 3 پاس گل، نقش تعیین‌کننده‌ای در تیمش ایفا کرده است.

با توجه به صحبت های کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و مدیران این باشگاه قرار است این تیم در فصل نقل و انتقالات با جذب بازیکنان مورد نیاز تقویت شود.

 لیست مورد نیاز کمالوند در نیم فصل دوم

فراز کمالوند در نظر دارد یک مدافع،2 هافبک و یک فوروارد را در نیم فصل جذب کند و قرار است با توجه به لیستی که در اختیار مدیران باشگاه قرار خواهد داد از میان چند بازیکن مطرح تنها 4 بازیکن جذب تیم شوند.

با این تفاسیر باید منتظر ماند تا دید کمالوند برای نیم فصل دوم چه ایده هایی را در نظر دارد و با جذب کدام بازیکنان می خواهد نیم فصل دوم سال 95 را آغاز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار