ارومیه؛

پرداخت۲۳۰ میلیارد ریال از مطالبات دستگاه‌های اجرایی

۲۳۰ میلیارد ریال از مطالبات دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی از محل اوراق خزانه اسلامی پرداخت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مدیرکل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امسال اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی تلاش زیادی برای استفاده از اوراق خزانه اسلامی برای بازپرداخت مطالبات و بدهی دستگاه‌های اجرایی آغاز کرده است.

داود غفار پور افزود: از محل این اوران بدهی ادارات به پیمانکاران و بخش خصوصی پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تاکنون در نخستین مرحله از ارسال مدارک مرتبط، مستنداتی با ارزش بیش از 230 میلیارد ریال به فرابورس و وزارت امور اقتصادی و دارائی ارسال شده است.

وی گفت: در اجرای بند (ز) تبصره 5 قانون بودجه سال 1395 کل کشور، موضوع استمرار پرداخت‌‌های خزانه‌داری کل از محل تخصیص‌های اولویت‌دار سازمان برنامه‌وبودجه و از محل اعتبارات استانی انجام می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان‌غربی گفت: اطلاعات و مستندات مرحله اول واگذاری اسناد خزانه اسلامی، بابت مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی از دستگاه‌های اجرایی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و ورزش و جوانان آذربایجان غربی ارسال شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن اطلاعات و مستندات ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، شرکت آب منطقه‌ای استان، شرکت آب و فاضلاب شهری و شهرداری سرو نیز ارسال شده که در مجموع 230 هزار و 796 میلیون ریال را شامل می‌شود.

غفارپور تصریح کرد: این مستندان در اوایل دی‌ماه امسال، توسط اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان‌غربی، به فرابورس ایران و مرکز مدیریت بدهی‌ها و دارایی‌های مالی وزارت متبوع ارسال شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان‌غربی ابراز امیدواری کرد: با انسجام و هماهنگی بیشتر بین این اداره‌کل و سازمان برنامه‌وبودجه استان، امکان ارسال مدارک بیشتر و استفاده از قابلیت‌های اسناد خزانه برای پرداخت مطالبات موجود از دستگاه‌های اجرایی استان فراهم شود.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.