ارومیه؛

پیام استاندار به مناسبت هفته سوادآموزی

استاندار آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته سوادآموزی از تلاشهای دلسوزان عرصه سوادآموزی قدردانی و بر تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در متن این پیام آمده است: هفتم دی سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) را در حالی گرامی می داریم که اندیشه های این بزرگ مرد تاریخ و نهال کاشته شده ایشان امروز به بار نشسته است.

استاندار آذربایجان غربی در متن این پیام تاکید کردند، امروز نهضت سوادآموزی نعمت خواندن و نوشتن را به قشرهای مختلف مردم هدیه می کند و تنها متولی ارائه خدمات آموزشی به بزرگسالان بی سواد و نوسواد است که در کارنامه کاری خود بیش از سه دهه فعالیت و تلاش را به ثبت رسانده است.

سعادت خاطر نشان کردند، سواد آموزی وظیفه یک ارگان و نهاد نیست بلکه با توجه تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب باید برای حضور بیسوادان در برنامه های آموزشی فرهنگسازی شود و این تکلیف متوجه همه آحاد مردم و مسئولان است.

وی در ادامه متن این پیام، از مردم شریف و تمام دستگاههای اجرایی استان، سازمانها، نهادهای دولتی و غیر دولتی، خیران و علاقمندان درخواست کردند، سوادآموزی را در اولویت سیاستها و برنامه های خود قرار دهند، به نحوی که تمام افراد بتوانند امکانات خود را برای تحقق فرامین رهبری بکار گیرند و افراد واجد شرایط را از نعمت باسواد شدن بهره مند سازند.

در پایان از زحمات بی دریغ تمامی دست اندرکاران، صاحبنظران و پیشکسوتان عرصه سوادآموزی و معلمان پرتلاش و زحمتکش کمال تشکر و قدردانی را دارم

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.