رازهای خانوادگی قاتل سفیر روسیه در آنکارا +عکس

خواهر "مولود آلتین تاش" قاتل سفیر روسیه در آنکارا گفت که خانواده اش از اقدام فرزندشان احساس ننگ می کنند و هرگز نمی‌خواهند جسد وی را برای دفن تحویل بگیرند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سحر آلتین تاش" خواهر قاتل سفیر روسیه در گفتگو با روزنامه "حریت" چاپ آنکارا گفت: حال مادرم بسیار بد است. آرزو می کردیم مرگ برادرم در یکی از انفجارهایی باشد که اخیرا ترکیه را هدف قرار داده است. در آن صورت احساس افتخار می کردیم.

خواهر سفیر ترکیه که به خبرنگار حریت اجازه عکس برداری از چهره اش را نداده، همچنین افزود: در ویدئوی منتشرشده از صحنه ترور سفیر روسیه، مولود حرکات عجیبی انجام می دهد و این حرکات عجیب برایم جلب توجه کرد. به نظر می رسد وی قبل از شلیک به طرف سفیر روسیه، منتظر دستور کسی برای انجام این کار است.

رازهای خانوادگی قاتل سفیر روسیه در آنکارا +عکس

خواهر قاتل سفیر روس (راست)

سحر آلتین تاش با رد ادعای دولت ترکیه، هر گونه ارتباط برادرش با گروه فتح الله گولن را تکذیب و تصریح کرد: وی از سال دوم تحصیل در دانشکده پلیس شروع به نماز خواندن کرد و قبل از آن نماز نمی خواند و خانواده ما به هیچ وجه افراطی نیستند، بلکه بسیار آزاداندیش هستیم.

خواهر قاتل سفیر روسیه در آنکارا همچنین خاطرنشان کرد که برادرش در آخرین دیدارش با خانواده در اکتبر گذشته از آنها خواسته بود برای یافتن همسری مناسب به وی کمک کنند.

برخی رسانه ها، پیشتر تصویری منسوب به "سحر"، خواهر مرت آلتین تاش قاتل سفیر روس را هنگام حضور وی در کمپین انتخاباتی اردوغان منتشر کرده بودند.

رازهای خانوادگی قاتل سفیر روسیه در آنکارا +عکس

تصویر منسوب به "سحر"، خواهر قاتل سفیر روسیه

منبع: العالم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۷ دی ۱۳۹۵
اینها رو یادش دادن... البته اینها فیلمشونه..... به قول خودشون فدایی این کفتار اردوغان هستند.....گفتن این حرفها رو بزنه که کسی کاریشون نداشته باشههه........ولی خدا بزرگه ....باشه روزی همین دنیا به خاکستر تبدیل شوید
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۰:۵۳ ۰۷ دی ۱۳۹۵
در صحنه های تروریستی ، معمولا پلیس و نیروهای امنیتی بلافاصله بعد از مشخص شدن فرد ضارب ، او را با گلوله میزنند و اتفاقا به جای حساسش هم شلیک می کنند تا دیگر امکان انجام کاری را نداشته باشد ...
اما در صحنه ترور سفیر روسیه ، پلیس صبر میکند تا ضارب شعارهایش را کامل کند و حتی بگوید این ترور در مقابل آزادی « حلب » و بعدا او را با شلیک گلوله از پای درمی آورند !!!

تا اردوغان در ترکیه حاکم باشد ، مردم آن کشور روز خوش نخواهند دید زیرا اردوغان یا خود را خیلی بزرگ می پندارد و یا مهره دشمنان کشور های اسلامی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
Saudi Arabia
hamed
۰۷:۴۷ ۰۷ دی ۱۳۹۵
ترکیه با زرنگی میخواد همه را راضی نگه داره و پشت پرده جنایت بکنه و کشورهای همسایه را خنگ فرض کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۷ دی ۱۳۹۵
... بله احتمالا منتظر اشاره کسی بوده و همان کس هم به قتلش رسانده