امیر نصیرزاده:

سربازان سرمایه‌های عظیم کشور و نیروهای مسلح هستند

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: سربازان در جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بلند و رفیعی برخوردار هستند و به عنوان سرمایه عظیم در کشور و نیروهای مسلح به آنها نگریسته می شود.

سربازان سرمایه‌های عظیم کشور و نیروهای مسلح هستندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، در مراسم جشن سردوشی دانشجویان وظیفه فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی که با حضور فرماندهان و مسئولین این یگان در پایگاه قیام برگزار شد گفت: کلمه سرباز واژه مقدسی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: سرباز در همه فرهنگ ها و همه کشورها واژه ای پرمعنا و مهم بوده و از جایگاه ویژه ای در جامعه و اذهان عموم برخوردار است، اما دین مبین اسلام علاوه بر برداشت عموم از آن واژه، جایگاه والایی را برای سرباز در نظرگرفته است.

معاون هماهنگ کننده نهاجا اظهار داشت: بحمدالله امروزه نیروی هوایی ارتش با برنامه ریزی جامع، علاوه بر پرورش افسران و فرماندهان زبده، کارآمد و انقلابی، محیط های آموزش سربازی خود را با شرایطی که مدنظر فرماندهی معظم کل قوا است تطبیق داده است، اگرچه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما گامهای موثری در این زمینه برداشته و روند رو به رشدی داشته ایم.

وی در ادامه ضمن تجلیل از یاد و خاطره سربازان شهید در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی هیچگاه ایثار  و ازخودگذشتگی سربازان عزیزی که در حماسه ی هشت سال دفاع مقدس با نثار خون پاک خود از ارزشهای انقلاب، اسلام و ملت دفاع کردند را از یاد نخواهند برد.

امیر نصیرزاده گفت: برنامه ریزی جهت آشنایی سربازان با فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ دفاع از کشور، یکی از برنامه های اجرایی نیروی هوایی ارتش برای آنان است که همواره مورد توجه خاص فرماندهان و مسئولین این نیرو قرار دارد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان افزود: بیشترین هجمه  جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی دشمن در راستای فریب جوانان کشور طراحی وبرنامه ریزی شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ضمن توصیه به سربازان تصریح کرد: بایستی با انس با قرآن و آموزه های دینی و اطاعت از ولایت فقیه، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارید.
وی فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی را تهدیدی برای جامعه ما و بویژه جوانان دانست و بیان داشت: گسترش فضای مجازی یکی از ابزارهای موثر و نرم دشمنان در تهاجم فرهنگی است که بنیان خانواده را سست و موجب کمرنگ شدن شعائر دینی در بین جوانان می شود. پس لازم است در خصوص آسیب های این حوزه آگاهی لازم را کسب کنیم.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در پایان، سربازان را به بکار گیری آموزش های کسب شده، و رعایت حفاظت گفتار و مسائل حفاظتی در ادامه خدمت سربازی توصیه کرد.

گفتنی است در ادامه این مراسم  سربازان ضمن قرائت سوگند نامه و اخذ سروشی از مقابل جایگاه رژه رفتند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار