اهواز؛

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در اندیمشک

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف و توقیف یک محموله کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در ایست و بازرسی پل زال در اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخل، ماموران انتظامی ایست و بازرسی 'پل زال' با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از کامیون مذکور، هفت تن برنج، یک هزار و 356 کارتن نوشیدنی، 100 کارتن ذرت، 400 کارتن کمپوت و یک هزار و 200 بسته شکلات قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار اسحاقی با اشاره به دستگیری راننده و توقیف خودرو، افزود: ارزش ریالی کالا قاچاق کشف شده توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است .

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.