ایلام؛

63 دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای دهلران

رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران از اجرای 63 دوره آموزشی خبر داد و گفت: در این مدت 170 هزار نفر ساعت آموزش به متقاضیان بخش های مختلف ارائه شده است.

63 دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای دهلرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مجتبی عنبری اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر (9 ماه) 860 نفر هنرجوی مرد و زن با حضور در این مرکز ، در دوره های فراگیری مهارت شرکت کردند.

وی اظهارکرد: این دوره ها در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر برنامه ریزی و برگزار شد و جامعه هدف نیز کارجویان، جوانان روستایی، دانشجویان، دانش آموزان و آسیب دیدگان اجتماعی بودند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران بیان کرد: تعمیر کولر و آبگرمکن گازی، جوشکاری تخصصی، برق خودرو، برق صنعتی ویژه برادران و دوره های متنوع طراحی دوخت، صنایع چرم، نقاشی روی شیشه، سازنده تابلوهای تزئینی، مدیریت، امور اداری و گوهر تراشی ویژه خواهران از مهمترین دوره های مهارتی این مرکز است.

عنبری خاطرنشان کرد: بیش از 30 هزار نفر ساعت از آموزش های ارائه شده این مرکز در قالب 11 دوره آموزشی برای توانمند سازی روستاییان در حرفه های صنایع دستی، پرورش گوسفند، بوقلمون، قارچ و گیاهان دارویی برگزار شده است.

شهرستان مرزی دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.