ارومیه؛

140 هزار نفر مراجعه کننده به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

در 9 ماهه اول سالجاری حدود 140 هزار نفر به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد گفت: در 9 ماهه اول سالجاری حدود 140 هزار نفر به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان مراجعه کرده اند، که از این تعداد حدود 90 هزار نفر در بخش درمانگاه اورژانس پذیرش و ویزیت شده اند و حدود 50 هزار نفر نیز به صورت اورژانسی پذیرش شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.

دکتر امید صادق امیری خاطرنشان ساخت:بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد در طول این مدت به طور متوسط روزانه پذیرای بیش از 500 نفر بیمار بوده و برای بیماران خدمات درمانی از جمله ویزیت پزشک،سرم تراپی ،نوارقلب و ... ارائه شده است.

وی گفت: فضای فعلی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد دارای مساحت زیربنای 533 متر مربع بوده و دارای 11 تخت تریاژ برای بیماران تحت نظر در اورژانس می باشد که فضای فعلی جوابگوی نیاز های مراجعین عزیز نبوده و در اکثر مواقع با افزایش تعداد تخت ها به صورت غیر استاندارد بیماران اورژانسی مداوا می شوند.

رئیس بیمارستان امام خمینی مهاباد اظهار داشت: در راستای طرح تحول سلامت و پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین شبکه و دانشگاه مجوز ساخت بخش اورژانس از وزارت متبوع گرفته شد و از مرداد ماه توسط پیمانکار مربوطه عملیات احداث سازه اسکلتی اورژانس به مساحت 1200 متر مربع و اعتبار اولیه حدود 8 میلیارد ریال آغاز شده است.

شایان ذکر است در حال حاضر بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد دارای 3 نفر پزشک متخصص طب اورژانس،9 نفر پزشک عمومی،حدود 60 نفر پرستار، 12 نفر منشی ،6 نیروی خدمات پشتیبانی می باشد که در 24 ساعت شبانه روز به بیماران و مراجعین خدمات درمانی ارائه می دهند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.