اردبیل؛

اهمیت قیام 9 دی برای مردم تبیین شود

امام جمعه شهرستان نمین گفت: فلسفه و اهمیت قیام 9 دی برای مردم تبیین و روشنگری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت الاسلام یوسف زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با اشاره به فرارسیدن 9 دی این روز را روز تجدید بیعت و پیمان مردم بصیر ایران اسلامی با ولایت و انقلاب دانست و گفت:همچون سالیان گذشته حضور پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی تمامی برنامه و توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

وی با بیان این مطلب که لازم است اهمیت و چرایی قیام بزرگ 9 دی برای مردم از تریبونهای مختلف عمومی و خصوصی اطلاع رسانی و روشنگری گردد افزود: روحانیت و مسئولان نظام در این راستا نقش محوری و اساسی را به عهده دارند.

امام جمعه شهرستان نمین گفت: در حوزه های فرهنگی اجرا و حضور در برنامه های مختلف باید با بسیج عمومی مردم و مسئولان صورت گیرد تا اثرگذاری به مراتب بیشتری در جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام یوسف زاده در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون کشور در شرایط جنگ و ناتو فرهنگی قرار دارد اظهار داشت: برای مقابله به این تهاجم نرم باید مدیرانی اسلامی داشته باشیم و به تربیت اینگونه مدیران با اصول انقلابی و اسلامی همت بگماریم.

عبدالعلی پور فرماندار نمین هم در این جلسه از کسب رتبه اول استانی در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و طرح عفاف و حجاب توسط فرمانداری شهرستان نمین خبر داد.

وی گفت: امسال هم مانند سالیان گذشته مردم ایران با وحدت رویه و هماهنگی بیشتر در راهپیمایی 9 دی شرکت کرده و از این طریق همدلی و همصدایی خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، اهمیت ، قیام ، نهم دی ، تبیین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.