گرامیداشت موزیکال وارسته و عبداللهی در کنسرت بنیامین بهادری + فیلم

بنیامین بهادری اولین کنسرت زمستانی‌اش را این بار با رنگ و بوی هندی برگرفته از «سلام بمبئی» آغاز کرد.

گرامیداشت موزیکال وارسته و عبداللهی در کنسرت بنیامین بهادریبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین کنسرت زمستانی بنیامین بهادری در تهران شامگاه یکشنبه 5 دی‌ماه با تم هندی برگرفته از «سلام بمبئی» در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی برگزار شد.

بهادری در حالی پس از مستقر شدن گروهش به روی صحنه آمد که از همان ابتدا با لباس هندی خود فضایی که نویدش را داده بود، به همراه قطعه «جانی جانی جانا» ایجاد کرد. شروعی که هیاهوی بسیاری را بین جمعیت راه انداخت.

او در ادامه بعد از سلام به همه حاضران و عشاق تهرانی از آن‌ها خواست تا هر کسی که عشقی در زندگی‌اش دارد آهنگ بعدی را با فرض این که دفعه اول است می شنود، همراهی کند و پس از این مقدمه قطعه «عاشق شدم» را اجرا کرد.

از اینجا به بعد بود که بنیامین شاید به جهت تاخیر ده دقیقه ای در شروع برنامه آهنگ‌های «کجای دنیایی؟!»، «بی‌اعتنا»، «مدار»، «تله‌پاتی» و «لیلی در پاییز» را بدون وقفه و پشت سر هم بی هیچ صحبتی خواند.

پس از این قطعات نوازنده‌ها شروع به تک نوازی کردند تا برای لحظاتی بهادری نفس بگیرد و در ادامه نوبت به قطعه خاطره برانگیز «دنیا دیگه مثه تو نداره» رسید و باز هم فریاد تشویق حاضران و همراهی آن ها اوج گرفت.

بهادری پس از این قطعه به سراغ «شناسنامه» رفت و از همه درخواست کرد تا این آهنگ را با روشن کردن یک نور همراهی کنند و بعد از اجرای بخشی از آهنگ «عاشق شدم» خطاب به حاضران پرسید: تا اینجای کار چه طور بود؟

در ادامه بعد از این سوال و تشویق حاضران باز هم بنیامین برای مدتی کنار رفت و علیرضا میرآقا به نواختن پرکاشن پرداخت. سپس با گرفتن نورها بهادری وارد شد و پس از شروع نورپردازی ویژه ای که بیش از نیمی از سالن را پوشش می‌داد، قطعه «آهای تو» را اجرا کرد.

همچنین آهنگ «تظاهر» ترک بعدی بود که با همراهی استیو خوانده شد و پس از آن همزمان با پخش کلیپی از مرحوم «ناصر عبداللهی» در ال سی دی؛ بنیامین شروع به خواندن قطعه «من و تنها» کرد. وی بعد از آن و اجرای آهنگ «جادوگر گیسو»، آهنگ «هفته عشق» را شروع کرد.

همزمان با این آهنگ تصاویری از مرحوم «نیما وارسته» نیز به نمایش درآمد و با پایان آن، بهادری وارسته را بهترین تنظیم کننده ای خواند که تا امروز همچنان همان قدر قوی در ذهن و دل همه ما حضور دارد. وی پس از این حضار را به تشویقی چند دقیقه ای برای او دعوت کرد و لابه لای دست ها این تشویق را با یاد ناصر عبداللهی ادامه داد.

در این بین صدای دست ها همزمان با معرفی اعضای گروه که شامل علی موسوی کیبردیست، آرش احمدی نوازنده گیتار، محمد مجرلو نوازنده گیتار آکوستیک و تنظیم کننده آلبوم 94، کیوان فرشید نیا و استیو اوانسیان بودند، ادامه یافت و بعد از تشکر از همه عوامل برگزاری این کنسرت به سراغ اجرای قطعه "آدم آهنی" رفت.

«عشق داغ من» هم آهنگ دیگری بود که بلافاصله پس از ترک مذکور اجرا شد و بعد هم قطعات «عشق احساسه» و «صدای قلب تو» با همراهی ادامه دار علاقه مندان و حاضران خوانده شد.
 
در دقایق پایانی بنیامین رو به حاضران از انرژی که انگار خوابیده بود، گفت و با صدای تشویق آن ها آهنگ «آهای تو» را خواند. بعد هم با اجرای «تله‌پاتی» این آهنگ را خاتمه اولین کنسرت زمستانی‌اش کرد.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.