مشهد؛

راه اندازی 'سامانه جامع زیارت ، خدمتی دیگر به زائران امام هشتم(ع)

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با راه اندازی 'سامانه جامع زیارت از مبدا به مبدا' ، خدمتی دیگر به زائران امام هشتم(ع) ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسن واحدی توزیع زمانی حضور زائران در طول سال در استان را نامناسب و ناهمگون دانست و افزود: در قالب 'سامانه جامع زیارت از مبدا به مبدا' می توان از زمان های غیر پیک و خلوت مشهد هم برای ارائه تسهیلات به زائران به صورت ویژه بهره برد.

واحدی گفت: هدف فراهم کردن فرصت و امکان زیارت عارفانه با تکمیل زیرساخت ها است و توسعه ی آن به سطح کشور در برنامه می باشد لذا این طرح خاص خراسان رضوی نیست

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی همچنین در ادامه گفت: در چارچوب طرح مهر درخشان رضوی که از مرداد سال گذشته توسط آستان قدس رضوی آغاز شده تاکنون افزون بر 25 هزار نفر زیارت اولی از استان های مختلف به مشهد الرضا و حرم مطهر رضوی مشرف شده اند.

وی در خاتمه افزود: در این طرح که با رویکرد فراهم کردن زمینه ی زیارت اولی ها در قالب 'طرح جامع زیارت' به اجرا در آمده کل هزینه های سفر و خدمات مربوطه به این گروه از زائران، رایگان است.

انتهای پیام//آ.ج

 

برچسب ها: جامع ، زیارت ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.