ادامه عملیات جستجو در دریای سیاه برای یافتن اجساد قربانیان سانحه هوایی روسیه

بیش از 3000 نفر در اطراف شهر سوچی برای یافتن اجساد قربانیان سانحه سقوط هواپیمای روسیه به جستجو مشغولند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، عملیات جستجو برای یافتن اجساد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای توپولوف متعلق به وزارت دفاع روسیه در دریای سیاه همچنان ادامه دارد. بیش از 3000 نفر با کشتی، جنگنده، بالگرد و زیردریایی در اطراف شهر سوچی روسیه برای یافتن کشته شدگان این سانحه هوایی به جستجو مشغولند.

مقامات روس اعلام کردند اعضای تیم جستجو که شامل 109 غواص هستند، در طول شب نیز به فعالیت خود ادامه دادند. سخنگوی وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد: "عملیات جستجو برای یافتن اجساد قربانیان همچنان بدون وقفه ادامه دارد." لاشه هواپیمای توپولوف-154 در فاصله 1.5 کیلومتری شهر سوچی و در عمق 50 تا 70 متری دریای سیاه یافت شد. تاکنون اجساد 11 نفر از قربانیان پیدا شده است. 

هواپیمای توپولوف-154 که حامل تعدادی نیروی نظامی، اعضای یک گروه موسیقی متعلق به ارتش و چندین خبرنگار بود، روز گذشته دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه "سوچی" از صفحه رادار محو شد. ساعتی بعد مشخص شد که این هواپیما به دلیل نقص فنی در دریای سیاه سقوط کرده است. بنابر اعلام مقامات روس، تمام 92 سرنشین این هواپیما جان خود را از دست دادند، به همین دلیل روسیه امروز (دوشنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار