آجرلو: دوست داریم با رفیعی جشن قهرمانی بگیریم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: سروش رفیعی بازیکن آزاد است اما ما دوست داریم با وی جشن قهرمانی تراکتور را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی آجرلو پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل نفت تهران بیان کرد: تراکتورسازی شایسته قهرمانی در نیم فصل بود اما در رده دوم جدول قرار گرفتیم.خداروشکر شرایط تیم ما خوب است و با یک بازی قابل قبول توانستیم تیم نفت تهران را شکست دهیم و نیم فصل را با برد به پایان ببریم.

وی در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه تراکتور افزود: سعی می کنیم هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نشود و تمام بازیکنان را حفظ کنیم.سروش رفیعی بازیکن آزاد است اما ما مایل هستیم که کنار ما بماند و همراه با وی جشن قهرمانی تراکتور را برگزار کنیم.

آجرلو درباره پیوستن امید عالیشاه و احمد نوراللهی به این تیم هم گفت: من به این دو بازیکن خوشامد می‌گویم. امیدوارم که در فوتبال ایران بدرخشند. به نظرم نوراللهی یک بازیکن با تعصب است و باید بگویم که وقتی در بازی با پدیده پاس گل را داد و توپ را بوسید خوشحال شدم که فوتبالیست‌های ما پاک هستند.

وی در مورد آوردن عکسی از شهید باکری به ورزشگاه تختی از سوی هواداران تراکتورسازی عنوان کرد: واقعیت این است که مردم تبریز مردمی پاک، تمیز، مقدس و با ایمان هستند. تبریز شهری است که متعلق به تشییع است و افتخار مردم ایران هستند. آذربایجان سر ایران است و مردم این خطه در ۸ سال دفاع مقدس فداکاری زیادی کردند که شهید باکری نماد مردم این شهر است. هنوز هم پیکر مقدس این شهید در خلیج فارس قرار دارد و به عنوان یک شهروند تهرانی باید بگویم که کار درستی نیست اقوام ایرانی را با لفظ‌هایی خطاب کنیم.

مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی درایان خاطر نشان کرد: سرزمین من از آذربایجان تا بندر عباس و از خراسان تا خوزستان است. خون شهدا برای حفظ این مرز و بوم ریخته شده و همه مردم ایران یکپارچه و همدل هستند. ایران کشور همه ماست. از ترک و لر گرفته تا عرب و کرد و فارس همه ما ایرانی هستیم. حتی ارامنه عزیز که این روزها میلاد حضرت مسیح است. ما از میلاد این پیامبر شاد هستیم و میلاد حضرت مسیح را به هموطنان مسیحی کشورم تبریک می گویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار