متن مکتوب اظهارات ظریف در مجلس توزیع شد/ لاریجانی: اظهارات وزیر خارجه درباره یک موضوع بوده است/ بررسی حواشی پیش آمده در نخستین جلسه کمیسیون امنیت ملی


در جلسه علنی امروز مجلس کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد متن مکتوب اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان را منتشر کرد.


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز گذشته (شنبه 4 دیماه) در نشست خبری خود با خبرنگاران که به موضوع انتشار سخنان وزیر امور خارجه درباره اعتراف به اشتباه کردن در اعتماد به جان کری وزیر خارجه آمریکا اختصاص داشت با اشاره به تلاش‌های خود جهت قرار دادن نوار سخنان ظریف در اختیار خبرنگاران که مورد درخواست آنان بوده است، گفت: در پیگیری‌ها به من پاسخ داده شد که فعلاً نوار را نمی‌توانیم در اختیار خبرنگاران قرار دهیم که من گفتم پس فعلا متن آن را پیاده کرده و به آنها بدهیم.



استماع فایل صوتی، صحت گزارش کریمی‌قدوسی درباره اظهارات ظریف را تایید کرد

در جلسه امروز (5 دی ماه )مجلس شورای اسلامی فایل مکتوب شده اظهارات وزیر خارجه در اختیار نمایندگان حاضر قرار گرفت تا به طور همزمان با پخش فایل صوتی مشاهده شود. استماع فایل صوتی ظریف در این جلسه، گزارش کریمی‌قدوسی درباره اظهارات وزیر خارجه را تائید کرد.


خانه ملت


متن مکتوب اظهارات ظریف در مجلس توزیع شد+ تصاویر متن و امضاها


بر این اساس  نمایندگان بعد از استماع فایل صوتی، گزارش نماینده مشهد درباره اظهارات ظریف مبنی بر اعتراف به اشتباهش در مورد برجام را تایید کردند.


آقای ظریف! امروز که برجام به سرنوشت شوم دچار شده، باز هم بر سیاست همه چیز محرمانه است، پافشاری می‌کنید!

همچنین نماینده مردم مشهد نامه‌ای خطاب به وزیرامورخارجه کشورمان پیرامون موضوع برجام نوشت و در این نامه از ظریف خواست مباحثی که در کمیسیون مطرح کرده است در رسانه‌ها نیز  مطرح کند چرا که به اذعانش ملت این حق را دارد که بی‌واسطه این مسائل را  بشنوند.


دفاع کریمی قدوسی از اقدام خود نسبت به افشای اظهارات ظریف در صحن علنی

کریمی قدوسی  طی تذکری در صحن علنی امروز یکشنبه 5 دی ماه خطاب به رئیس مجلس گفت: در ادامه مطالبی که کواکبیان نماینده تهران اعلام داشت و اشاره کرد به شخصی که نوار صوتی مذاکرات کمیسیون امنیت ملی را پخش کرده کذب و خلاف واقع بوده بنده برای تنویر افکار عمومی و نمایندگان توضیحاتی را عرض می کنم.


اقدامات کریمی قدوسی به حاشیه بردن مجلس است/ ظریف نگفت که بر روی کل برجام اشتباه کرده است


به دنبال اظهارات نماینده مشهد در مجلس بهروز نعمتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری خطاب به لاریجانی، گفت: بحثی که کریمی قدوسی بیان می کند به حاشیه بردن مجلس است.


حاجی دلیگانی: نوار سخنان ظریف را در صحن علنی پخش کنید/ لاریجانی: اظهارات وزیر خارجه درباره یک موضوع بوده است

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی در خصوص فایل صوتی اظهارات وزیرخارجه در کمیسیون امنیت ملی گفت: وزیر امور خارجه از موضوعات مطرح شده درباره یک موضوع اعلام نظر کرد و نه تمام برجام.



دهقان: سخنان ظریف در کمیسیون امنیت در مورد برجام نبود/ بررسی حواشی پیش آمده در نخستین جلسه کمیسیون

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه تنها گفته است در مورد برخی سناریوهای تحریم ایسا به اشتباه به طرف مقابل اعتماد کرده ایم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۰۹:۳۰ ۰۶ دی ۱۳۹۵
آقايان نماينده مجلس رو به حاشيه نبريد.فكري به حال مردم كنيد
آخرین اخبار