اولتیماتوم دوباره فدراسیون کشتی به مسئولان استان خراسان رضوی

نایب رئیس فدارسیون کشتی گفت: متأسفانه علی رغم خواست مجموعه مدیریتی فدراسیون کشتی برای اعطای میزبانی جام تختی به شهر مشهد، تاكنون هیچ همكاری عملی از مسئولان استان خراسان رضوی در این زمینه نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تا جایی كه در جریان هستیم، شهرداری و شورای شهر مشهد پیگیری جدی را دنبال می‌كنند، اما نمی‌دانیم چرا مدیران استانی متوجه اهمیت موضوع و سختی كار اجرایی این مسابقات بین المللی جام تختی  نیستند.  
وی تاکید کرد:فدراسیون کشتی در این سالها با مدیران استانهای مختلف مانند فارس، خوزستان، اذربایجان شرقی، مازندران، و.... در برگزاری رقابتهای بین المللی همكاری تنگاتنگی داشته ، اما هیچگاه با چنین بلاتكلیفی از سوی مدیران استانی مواجه نشده بود.  به احترام مردم کشتی دوست خراسان و به منظور کمک به جایگاه  انتخاب مشهد مقدس بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی ، فدراسیون تصمیم گرفت بعد از نشست با مدیران استانی و استقبال آن ها، میزبانی سه مسابقه بین المللی در كشتی آزاد ، فرنگی و پهلوانی جام تختی را بعنوان معتبرترین تورنمنت فرهنگی و ورزشی ایران به شهر مشهد مقدس اعطاء کند.
 
بنی تمیم ادامه داد: کم کم به زمان برگزاری مسابقات بین المللی جام تختی نزدیک می شویم و فدراسیون کشتی ایران نمی تواند تا زمان شروع رقابت ها، منتظر تصمیم گیری و اقدام عملی مسئولان استانداری خراسان رضوی بماند. دلیل این بی برنامه گی و سردرگمی را در استان نمی‌دانیم.  
نایب رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم میل باطنی مسئولان فدراسیون و همکاری وزارت ورزش و جوانان اگر اقدام عملی در این هفته  از سوی مدیران استانی خراسان رضوی اتفاق نیافتد، به خاطر حفظ شأن و جایگاه جام تختی، برای میزبانی این رقابت ها باید تصمیم دیگری بگیریم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار