ساری،

انتخابات هیئت فوتبال استان در بهمن

انتخابات برای تعیین رئیس هیئت فوتبال مازندران هفتم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، انتخابات هیئت فوتبال مازندران با حضور ریاست فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در روز هفتم بهمن ماه در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

هشت نفر برای سکان داری فوتبال مازندران نام‌نویسی کردند که برای ریاست این دوره چهار کاندیدا رقابت اصلی برای در اختیار گرفتن مهم‌ترین ریاست هیأت ورزشی استان را دارند.

غلامرضا بهروان رئیس کنونی هیأت، حسین مکارمی، عادل عالیشان، پرویز خاکی، جمشید پازوکی، مهدی درزی خلردی، محمدهادی خلردی، مختار مهدوی به‌عنوان هشت کاندید ریاست هیأت فوتبال مازندران هستند که از این بین به‌طور یقین سه نفر به نفع بهروان در روز مجمع کناره‌گیری می‌کنند تا رقابت بین چهار کاندیدای این پست ادامه داشته باشد.

غلامرضا بهروان که کارنامه خود رئیس سازمان لیگ و مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال را در اختیار داشت در حال حاضر به‌دلیل بازنشستگی از این دو پست برکنار و به‌عنوان مشاور سازمان لیگ فدراسیون فوتبال فعالیت دارد.

در حال حاضر فوتبال مازندران با داشتن بیش از ۶۰ تیم باشگاهی در رده‌های مختلف کشوری در دو بخش آقایان بانوان و همچنین بیش از ۵۰ بازیکن لیگ برتری از ارکان اصلی فدراسیون محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار