کثیف ترین مرد اروپا +تصاویر

این مرد سیاه چرده با چشمانی سفید که تنها نقطه روشن کل بدن وی محسوب می شد به یک بیماری خاص روانی مبتلا بود که در اثر آن علاقه عجیبی به سوزاندن پیدا کرده بود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کثیف ترین مرد اروپا لقبی است که اهالی روستایی در شمال مرکزی جمهوری چک به این مرد 60 ساله داده بودند. این مرد سیاه چرده با چشمانی سفید که تنها نقطه روشن کل بدن وی محسوب می شد به یک بیماری خاص روانی مبتلا بود که در اثر آن علاقه عجیبی به سوزاندن پیدا کرده بود.

لاستیک، پلاستیک و ...هر چیزی که در مسیر راه مرد بود در چشم برهم زدنی تبدیل به خاکستر شده و وسیله ای می شد برای سیاه کردن صورت و بدنش.

 محل زندگی این مرد هر روز شاهد حضور آتش نشانان برای خاموش کردن شعله های کوچک و بزرگی بود که او به راه انداخته بود، هر چند در این بین کوچکترین صدمه ای به هیچ کس وارد نمی شد اما از نظر آتش نشانان او فردی خطرناک به حساب می آمد. دولت برای او مقرری ماهیانه تعیین کرد اما پس از گذشت چند دقیقه از ارسال پول، مشاوران اسکناس های پول را در حال سوختن دیدند، او همه پول را سوزانده بود. از آن پس تنها موادغذایی بصورت روزانه به او می رسید.

حالا پلیس جنازه او را در میان خاکسترهای ویرانه اش پیدا کردند.

کثیف ترین مرد اروپا +تصاویر

کثیف ترین مرد اروپا +تصاویر

کثیف ترین مرد اروپا +تصاویر

کثیف ترین مرد اروپا +تصاویر





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار