همدان؛

نصب بیش از 3 هزار کنتور هوشمند آب و برق چاه های کشاورزی استان همدان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان، از نصب ۳ هزار و ۱۲۴ کنتور هوشمند آب و برق در چاه های کشاورزی ، شرب و صنعت همدان در سال جاری خبرداد.

نصب بیش از 3 هزار کنتور هوشمند آب و برق چاه های کشاورزی استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مرتضی عزالدین با اشاره به اینکه از مجموع نصب 3 هزار و 124 کنتور هوشمند آب و برق در همدان،۲ هزار و ۳۲۱ دستگاه کنتورهای هوشمند آب و برق، ۲۷۷ دستگاه الکترو مغناطیس و ۵۲۶ دستگاه کنتور حجمی بوده است افزود:2 هزار و 248 کنتور هوشمند برای مصارف کشاورزی، 141 کنتور در مصارف صنعتی، 418 کنتور برای مصرف آب شرب روستا، 229 کنتور برای مصرف آب شرب شهری ، 71 کنتور در دام و طیور و 17 کنتور برای سایر مصرف ها نصب شده است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 540 کنتور در شهرستان همدان، 273 کنتور در نهاوند، 383 کنتور در ملایر، 281 کنتور در کبودراهنگ، 245 کنتور در فامنین، 262 کنتور در رزن، 241 کنتور در تویسرکان ، 368 کنتور در بهار و 531 کنتور در اسدآباد نصب شده است.

وی بیان کرد: این کنتورها مجهز به سیستم قرائت کارت هوشمند بوده و هر ساله احجام حق‌آبه مندرج در پروانه بهره‌برداری در این کارت‌ها شارژ و تحویل بهره‌برداران می‌شود.

وی گفت: تجربه سایر استان‌ها در خصوص نصب کنتورهای هوشمند، نشان دهنده تأثیر این روش در کاهش افت سطح آب‌های زیرزمینی در دشت‌های مختلف به خصوص در دشت‌های بحرانی خواهد بود.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.