یزد؛

لایحه پیشنهادی شهرداری یزد به شورای اسلامی شهر

عظیمی زاده شهردار یزدلایحه پیشنهادی چهارصدو 55میلیارد تومانی بودجه سال96 شهرداری را تقدیم رئیس شورای اسلامی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛از مجموع  455 میلیار تومان بودجه پیشنهادی، حدود 280 میلیارد تومان مربوط به عمرانی  و 170 میلیارد تومان جاری می باشد و توجه به امور پارکها و فضای سبز، آسفالت معابر ،پروژه های عمرانی از مهمترین مواردی است که در بودجه سال96 به آن تاکید شده است.

حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزدگفت:امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر لایحه پیشنهادی بودجه ارائه شده شهرداری را بررسی  و تلاش بر آن است تا در تصویب آن به مشکلات محلات، آسفالت و  فضای سبز توجه خاصی شود.

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون تحول اداری و املاک شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر از تسریع عملیات عمرانی در پروژه کف سازی و پیاده رو سازی خیابان قیام، خواستار توجه ویژه به امور فرهنگی و توجه به سرمایه گذاران در تصویب بودجه سال96 شهرداری شد.

محمد فقیه خراسانی به مسئله کشتارگاه صنعتی یزد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با جلسه ای که در چند روز اخیر برگزار شد مقرر گردید مشکل وام آن حل و مابقی بدهی این کشتارگاه در 72قسط و بانرخ 16 درصد پرداخت شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهر ی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر از جلسه ای که پیرامون کشتارگاه صنعتی یزد انجام شده گفت: این کشتارگاه با طرفیت استانی راه اندازی شده است و باید تدبیر خاصی انجامید که در سالهای بعد شهرهای میبد و اردکان هم به مانند شهرستان مهریز به دنبال احداث کشتارگاه نیمه صنعتی نباشند.

سپنتا نیکنام به مشکل جاده کارخانه کمپوست اشاره کرد و یادآور شد: مشکل اصلی ماشین های حمل زباله مسیر 3 کیلومتری از گود زباله تا کارخانه کمپوست می باشد که هنوز برطرف نشده و نارضایتی سرمایه گذار و رانندگان را به همراه دارد.

عضو هیئت ریسه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مسئله زائر سرا در شهر مقدس مشهد برای همشهریان یزدی، گفت: این پروژه در حال حاضر با مشکل مالی مواجه است در حالیکه زائر سرای  دیگر شهر ها  در آستانه بهره برداری می باشد و  خواستار کمک بیشتر جهت تسریع در ساخت آن شد.

سید محمد رضا مدرسی در ادامه تعامل و همدلی بین معاونین شهرداری را ضامن پیشرفت کار دانست و تاکید کرد: امیدواریم در این زمینه اختلاف بین مدیران در شهرداری لطمه ای به پروژه ها و کارها نزند و کارها به موقع انجام شود.

امیر حسن رادمنش رئیس کمیسون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به معابر و کوچه هایی که در محلات دچار مشکل آسفالت است، خاطرنشان ساخت: نیاز است شهرداری در زمینه اجرای آسفالت بر اساس اولویت اقدام کند و در ابتدا معابر و کوچه هایی که نیاز به آسفالت دارد انجام شود.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر یزد هم ضمن ارائه گزارشی از کمیته درآمدی شهر داری گفت: خوشبختانه با بررسی هایی که انجام شد عملکرد

 انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار