اصفهان؛

نرخ باسوادی در بادرود نطنز 98 درصد است

رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود نطنز نرخ باسوادی در این شهر را 98 درصد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،محمود آقادوست  در نشستی خبری به مناسبت 7 دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام (ره) فعالیت های انجام شده توسط اداره آموزش و پرورش بادرود طی یک سال گذشته در زمینه سوادآموزی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این اداره از جایگاه خوبی در استان اصفهان برخوردار است.
وی بیان کرد: اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود در ارتباط با موضوع سوادآموزی و اقدام های انجام شده در سال 95 به لحاظ بالاترین نرخ سوادآموزی در بین 17 اداره مناطق برتر آموزش و پرورش استان اصفهان قرار دارد.
وی گفت: بررسی مسائل و مشکلات سواد آموزی در جلسه های متعدد شورای پشتیبانی، طرح موضوع نهضت سواد آموزی در شورای منطقه ای آموزش و پرورش و تلاش مستمر در جهت ریشه کن کردن بیسوادی که این تلاش منجر به موفقیت 98 درصدی شده است از جمله از اقداماتی است که آموزش و پرورش بادرود در جهت نیل به هدف ریشه کنی بیسوادی در منطقه انجام داده است.
آقادوست افزود: هم اکنون 10 کلاس دوره فرد به فرد و 6 کلاس در دوره انتقال با 70 نفر سواد آموز در شهرهای بادرود، خالدآباد و روستاهای اریسمان و ده آباد دایر است و این آمار نشان دهنده حرکت رو به رشد اداره آموزش و پرورش بادرود در راستای سیاست های نهضت سواد آموزی و ریشه کن کردن بیسوادی در منطقه است.
بادرود با داشتن 42 واحد آموزشی و نزدیک به 4 هزار دانش آموز در 30 کیلومتری نطنز و 155 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.