لرستان؛

بازبودن همه محورهای ارتباطی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حال حاضر همه محورهای ارتباطی استان باز است گفت: بیش از ۴۰۲ هزار و ۲۳۷ تردد در ۴۸ ساعت گذشته توسط دوربین‌های تردد شمار در محورهای استان به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ زندی فر گفت: علی‌رغم بارش پراکنده برف در گردنه‌های لرستان در حال حاضر همه محورهای ارتباطی استان باز است.

وی افزود: با توجه اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارندگی، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها، محدودیت دید، اختلال در تردد جاده‌ای در اغلب نقاط استان، اکیپ‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند که خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه انسداد محور درراه‌های ارتباطی استان گزارش نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: نیروهای راهداری در سطح راه‌های استان مستقر و آماده خدمت به هم‌وطنان هستند.

وی افزود: توصیه می‌شود ضمن اجتناب از سفرهای غیرضروری، در صورت ضرورت سفر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی الزامی است و هم‌وطنان باید با رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

وی با اشاره به تردد ثبت‌شده در محورهای استان طی دو روز گذشته گفت: بیش از 402 هزار و 237 تردد در 48 ساعت گذشته توسط دوربین‌های تردد شمار موجود در محورهای استان به ثبت رسیده که محور خرم‌آباد به سه‌راهی چالان‌چولان با 23 هزار و 711 وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

زندی فر متوسط سرعت در محورهای استان را 80 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: اوج تردد بین ساعت 16 تا 17 بعدازظهر بوده و سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد ثبت‌شده 24 درصد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.