کمک بیش از 108 میلیارد ریالی خیران به ایتام آذربایجان شرقی

خیران آذربایجان شرقی در 9 ماهه امسال ۱۰۸ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال به ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند این استان کمک کرده اند.

کمک بیش از 108 میلیارد ریالی خیران به ایتام آذربایجان شرقیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام این خبر گفت: این کمکها در قالب طرح محسنینو اکرام ایتام صورت گرفته و در آن 8 هزار و ۱۴۷نیکوکار از 4 هزار و ۸۳۲ فرزند خانواده های نیازمند و همچنین ۲۹ هزار خیر از 4 هزار و ۶۰۵ یتیم حمایت کرده اند .
دشتی گفت : طرح محسنین شامل حمایت مستمر از فرزندان غیر یتیم دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکار افتاده و یا زندانی است که حامیان با انتخاب خانواده مورد نظر همراه با اهدای حدود ۷۳۵ هزار ریال ماهانه نیازهای آنها را تامین نمایند.
وی افزود : فرزندان مشمول طرح محسنین، دارای شناسنامه با اولویت های نیازهای خانواده هستند که به محض مراجعه حامی نوع نیاز فرزند و خانواده در اختیار حامی قرار داده می شود و پس از آن کمک های حامی با اطلاع و ارائه بیلان ماهیانه و سالیانه به فرد خیر، صرف اموری مانند خرید مسکن، تامین جهیزیه، درمان و تحصیل می شود. مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد : طرح اکرام ایتام هم شامل کمک به ایتام نیازمند و محروم تحت حمایت است که هر یتیم به طور متوسط دو میلیون و ۱۷۷ هزار ریال مساعدت از حامیان دریافت می کند.

هم اکنون 70 هزار خانوار آذربایجان شرقی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی قرار دارند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار