مشهد؛

نوسازی 400 دستگاه اتوبوس و 5000 دستگاه تاکسی در مشهد+فیلم

شهردار مشهد گفت : تاکنون 3500 دستگاه تاکسی و 393 دستگاه اتوبوس نوسازی و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد شده است.

نوسازی 400 دستگاه اتوبوس و 5000 دستگاه تاکسی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید صولت مرتضوی در مراسم رونمایی از ورود ناوگان اتوبوس و تاکسی جدید به مشهد افزود : تا پایان این دوره مدیریت شهری مشهد 400 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اضافه و تعداد تاکسی‌های نوسازی شده به 5000 دستگاه تاکسی خواهد رسید.

مرتضوی اظهار داشت: متاسفانه دو عامل مشکلات زیست محیطی مانند آلودگی هوا و همچنین ترافیک هزینه کرد را در سبد خانوار به شدت افزایش می‌دهد.

او افزود: مباحث زیست محیطی بر بهداشت عمومی و اثرات روانی بسیار موثر است و در این راستا کاهش عمر مفید و افزایش هزینه‌ها و بیماری‌ها از رهگذر مشکلات زیست محیطی است.

شهردار مشهد اضافه کرد: مدیریت شهری به واسطه این 2 مشکل در مشهد مقدس احساس شرمساری دارد و برای رفع آنها در تلاش است.

او با بیان اینکه وسائل نقلیه عمومی و خصوصی یکی از دلایل آلودگی هوا و ترافیک است، گفت: شهرداری مشهد برای رفع مشکل آلودگی هوا ، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار داده و طی سه سال گذشته معادل 16 سال فعالیت کرده است.

شهردار مشهد گفت: تا پایان دوره فعالیت این مدیریت شهری حدود 400 دستگاه اتوبوس دیگر و 100 دستگاه مینی‌بوس و همچنین تعداد 5000 دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد تزریق می‌شود.

مرتضوی گفت: حمل و نقل عمومی باید تبدیل به معارض عمومی شود اما در حال حاضر تنها 45 درصد از حمل و نقل شهر مشهد، حمل و نقل عمومی است که باید به 70 درصد برسد.

در این مراسم از 393 امین اتوبوس و 3500 امین تاکسی نوسازی شده رونمایی شد و در انتها لوح تقدیری از سوی ستاد سوخت کشور به شهردار مشهد جهت فعالیت در نوسازی تاکسی‌ها اهدا شد.

نونوار شدن حمل و نقل عمومی در مشهد + فیلم

انتهای پیام// ف ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.