یزد؛

بازداشت سارق داخل خودرو

سارق داخل خودرو با 35 فقره سرقت، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ حسين رضايی، رئيس پليس آگاهی استان گفت: با تلاش ماموران دايره دوم اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی، سارق داخل خودرو با ارتکاب 35 فقره سرقت دستگير و روانه زندان شد.


وی افزود: با توجه به شکايت های مردمی مبنی بر چندين فقره سرقت داخل خودرو در محله ها و کوچه های خلوت شهر يزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

وی گفت: تيمی از کارآگاهان با تجربه دايره دوم اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی، تحقيقات لازم در اين زمينه را آغاز کرده و ضمن شناسايی نقاط آسيب پذير، مراقبت از سوژه های از پيش تعيين شده را نيز مدنظر قرار دادند.

سرهنگ رضايی تصریح کرد: ماموران با تلاش گسترده و شبانه روزی خود، سارق را شناسايی و او را هنگام ارتکاب سرقت از يک خودرو دستگير و براي بازجويی به اداره پليس منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجويی های انجام شده به 35 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهر يزد اعتراف و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

وی با بيان اينکه تمامي سرقت ها از خودروهای فاقد لوازم و تجهيزات ايمنی و ضد سرقت انجام شده، خاطرنشان کرد: شهروندان توصيه های پليس را جدی گرفته و خودروی خود را به دزدگير، قفل فرمان و ديگر تجهيزات ضد سرقت مجهز کنند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.