ورود 10 محصول پژوهشی علوم پزشکی ایران در بازار فناوری

دبیرشورا و سرپرست دفتر هماهنگی مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران‌ با اشاره به تعهد این مراکز برای تحویل طرح های پژوهشی سال جاری، از تایید و طراحی و اجرای 10 محصول پژوهشی خبر داد.

کامروا دبیرشورا و سرپرست دفتر هماهنگی مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران‌ در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فعالیت 43 مرکز تحقیقاتی در این دانشگاه اظهار داشت: امسال برای نخستین بار تصویب شد که این‌مراکز مجموعا 200 محصول پژوهشی ارائه دهند که تحقق آن کمی زمان بر است زیرا تحقیق و محصول رساندن طرح پژوهشی کار ساده ای نیست. 

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری 20 محصول پژوهشی تحویل دانشگاه علوم‌پزشکی ایران شد، گفت: از این تعداد مجموعا 10 محصول به بازار فناوری راه یافتند که محصولات دارویی، نرم افزارهای موبایل هلث از جمله این دستاوردها به شمار می رود. 

سرپرست دفتر هماهنگی مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران‌ با بیان اینکه علاوه بر موارد ذکر شده 200 محصول پژوهشی نیز در حال پیگیری و اجرا هستند، تصریح کرد: تا پایان سال جاری بخش قابل توجهی از این دستاوردها تکمیل می شود.

کامروا بیان کرد: تحقیقات میدانی بسیار وسیع، بررسی دقیق تمام ابعاد موضوع، انجام آزمایشهای مختلف و مرحله به مرحله، به روز رسانی داده ها، بررسی میزان تاثیر و نقش کلیدی محصول، تنها بخشی از مولفه های یک طرح پژوهشی کامل برای رسیدن به محصولی موثر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار