اصفهان؛

مجمع هیأت هاکی به درخواست فدراسیون به تأخیر افتاد

معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تصمیمی برای انتخاب سرپرست در هیأت بوکس استان اصفهان نداریم و به دنبال برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،علیرضا امینازاد اظهار کرد: انتخاب سرپرست برای هیأت بوکس استان اصفهان، موجب طولانی شدن روند فعلی این هیأت خواهد شد و از این‌رو سرپرستی برای هیأت انتخاب نمی‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت به انجام رسیده و پس از هماهنگی با فدراسیون، زمانی برای برگزاری مجمع تعیین خواهد شد.

معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون وضعیت هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان نیز گفت: رضا اخروی بازنشسته بوده اما هنوز معلوم نیست که با استفاده از امتیاز ایثارگری، امکان ادامه فعالیت در این هیأت را داشته باشد یا خیر؟

وی در مورد انتخابات هیأت هاکی نیز بیان داشت: قرار بود مجمع انتخاباتی این هیأت روز یک‌شنبه برگزار شود اما به درخواست فدراسیون به تاریخ دیگری موکول شده است.

امینازاد ادامه داد: ثبت‌نام از متقاضیان تعدادی از هیأت‌های ورزشی نیز انجام شده و به مرور مجامع انتخاباتی آن‌ها برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.