مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی:نایب قهرمانی آسیا افتخار بزرگی است

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش گفت:زمانی که در آسیا نایب قهرمان شدیم بزرگترین افتخار برای ارتش ایران کسب شد.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی: نایب قهرمانی آسیا افتخار بزرگی استمرتضی حسن پور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سطح بالای مسابقات وزنه برداری قهرمانی باشگاه های آسیا که در قطر برگزار شد، گفت: تعدادی از قهرمانان جهان و المپیک در تیم های مختلف در این مسابقات شرکت داشتند، در حالی که نیروی زمینی با ترکیبی از وزنه برداران جوان و نوجوان در این رقابت حاضر شد و موفق شد عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

وی افزود: البته در مجموع وزنه برداران کشورمان با ایستادن روی سکوهای اول تا سوم این رقابت ها نشان دادند سطح فنی بالاتری از تیم های باشگاهی آسیا دارند و باید به آنان احترام گذاشت.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ادامه داد:‌ خوشحالم تیم نیروی زمینی با کسب عنوان دومی در این مسابقات در کسب افتخار برای ایران عزیز سهم به سزایی داشت.

حسن پور از عملکرد تیم وزنه برداری باشگاه نیروی زمینی ابراز رضایت کرد و تصریح کرد:‌ در کل از عملکرد تیم رضایت داریم اما معتقدم تعدادی از ورزشکاران نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و درحد و اندازه های خود ظاهر نشدند.

وی کسب موفقیت باشگاه نیروی زمینی در لیگ های مختلف را به استفاده صحیح از نیروی انسانی مرتبط دانست،‌ عنوان کرد: در باشگاه نیروی زمینی از ظرفیت و داشته های موجود به نحو مطلوب استفاده می شود.


/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار