از تیم های لیگ برتری نروژ پیشنهاد دارم

مکانی:دلم برای پرسپولیس تنگ شده بود/نوراللهی تصمیمی شخصی گرفته است

دروازه بان تیم میوندالن نروژ گفت:دلم برای پرسپولیس تنگ شده بود چرا که هوادار این تیم بودم، هستم و می مانم.

مکانی:دلم برای پرسپولیس تنگ شده بود/نوراللهی تصمیمی شخصی گرفته استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سوشا مکانی درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سیاه جامگان گفت:امیدوارم پرسپولیس قهرمان فصل شانزدهم شود.از برد پرسپولیس خوشحال شدم و روحیه گرفتم ضمن اینکه با دوستان خودم دیدار کردم.

وی افزود: دلم برای پرسپولیس تنگ شده بود چون هوادار این تیم بودم، هستم و می‌مانم. قلب هوادار برای پرسپولیس می‌تپد و امروز دیدیم که این تیم بدون نگرانی به پیروزی رسید. امیدوارم این روند تا قهرمانی پرسپولیس تداوم یابد. وقتی برای یک بازی عادی این همه هوادار به ورزشگاه آزادی می‌ آید، قطعاً پرسپولیس با حضور حداکثری هوادارانش در آخر فصل می تواند طعم قهرمانی را بچشد.

مکانی در مورد خداحافظی احمد نوراللهی از سرخ پوشان پایتخت بیان کرد: در این باره نظر نمی‌دهم، نمی توان اسم آن را خداحافظی گذاشت. این اتفاق در گذشته برای حسین ماهینی رخ داده بود، در هر صورت سربازی توفیقی اجباری است و هر فردی باید آن را انجام دهد البته به دلیل این که تیم قابل‌ احترام تراکتورسازی رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی است حساسیت‌ها نسبت به سربازی نوراللهی بیشتر شده است.

وی ادامه داد: باید به تصمیم شخصی نوراللهی احترام گذاشت، فکر نمی‌کنم پرسپولیس با جدایی وی ضرر کند چرا که بازیکنان جایگزین می‌توانند برای این تیم مفید باشند.

دروازه‌بان تیم میوندالن نروژ درباره وضعیت قراردادش با این تیم اظهار داشت: از چند تیم لیگ برتری نروژ پیشنهاد دارم. با این وجود به دلیل این که 2 فصل دیگر با میوندالن قرارداد دارم نمی توانم برای انتقالم تصمیم بگیرم. در این زمینه نظر من 50 درصد مهم است، اما با یک همفکری می‌توانم تیم بعدی را انتخاب کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار