اصفهان؛

مخالفت مردم با ساخت مرکز پسماند در جنوب بادرود

رئیس شورای شهر بادرود گفت: مردم منطقه از شنیدن خبر ساخت مرکز پسماند در جنوب شهر بادرود بسیار ناراحت بوده و اعتراض خود را به اعضای شورا ابلاغ کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،حسین میرزاییان اظهار کرد: مطلع شدیم شرکتی در کیلومتر 20 اتوبان نطنز به کاشان به‌عنوان مرکز شمال استان اصفهان خواستارتأسیس مرکز پسماند زباله را با زباله‌های پزشکی و ضایعات میکروبیولوژی است.

وی افزود: اداره کل حفاظت محیط‌زیست بدون هماهنگی با مسؤولان ذی‌ربط شهرستان نطنز اقدام به صدور مجوز این مرکز نموده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بادرود تصریح کرد: مردم منطقه از شنیدن این خبر بسیار ناراحت بوده و اعتراض خود را به اعضای شورا ابلاغ کردند و ما هم به‌عنوان نماینده مردم به شدت مخالف ساخت این مرکز در بالادست بادرود هستیم.

 وی گفت: به دلایل مختلف احداث این مرکز برای مردم بادرود خطرآفرین است، اول این‌که این مرکز در نزدیکی چاه آب شرب بادرود قرار دارد و ممکن است به سفره‌های آب زیرزمینی که مردم از آن استفاده می‌کنند، آسیب جدی بزند.

میرزاییان قرار گرفتن این مراکز در منطقه کوهپایه‌ای که بستر ایجاد باد نیز است را یکی دیگر از خطرات این مرکز پسماند عنوان و خواستار لغو مجوز این مرکز شد و خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر بادرود اقدام قانونی جهت لغو مجوز این مرکز را انجام خواهد داد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.