افضل: پیروزی در دربی تبریز اولین گام به سوی قهرمانی بود

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: خوشحالم که توانستیم در دربی سخت و نفس گیر تبریز پیروز میدان باشیم تا گام اول در دور برگشت لیگ را برای رسیدن به قهرمانی محکم برداریم.

علی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار حساس تیمش در مقابل دبیری تبریز گفت: بازی خوبی بود به هر حال دربی تبریز سخت و فشرده است اما با تلاش تمامی بازیکنان، از گلر تا نفرات ذخیره توانستیم با کمترین اشتباه پیروز بازی باشیم و شکر خدا نیم فصل دوم مسابقات را با برد شروع کردیم.

وی ادامه داد: اگر با همین همدلی و اتحاد مسابقات را پی بگیریم قطعا می توانیم به اهدافمان برسیم و در مقابل تیم های برجسته لیگ همانند تاسیسات و گیتی پسند بتوانیم خوب ظاهر شویم و در کورس قهرمانی بمانیم.

افضل با اشاره به تمرینات منظم تیم در تعطیلات نیم فصل اضافه کرد: همه نفرات تیم و کادر فنی و مدیران در یک مسیر خوب و منظم قرار گرفته اند و امیدوار هستم با تلاش و کوشش نفرات تیم بتوانیم به قهرمانی برسیم، سال گذشته در مقابل تیم های رده پایین امتیاز از دست دادیم و قهرمانی از دست رفت، اما امسال با تلاش بیشتر به دنبال قهرمانی هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار