گرگان؛

وضعیت ایجاد اشتغال در کشور مطلوب است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گرگان گفت: وضعیت ایجاد اشتغال در کشور مطلوب است اما جوابگو نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ علی ربیعی عصر امروز در نوزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان گفت: اشتغال مطلوب است اما پاسخگو نیست چرا که یک دوره طولانی از فقدان ارتباط با بانکها را تجربه کردیم و زمانی که این مشکل برطرف شد بانکهای دولتی آمادگی ورود نداشتند.

وی افزود: در گلستان به طور منظم در راستای اقتصاد مقاومتی عمل شده و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان عملکرد موفقی داشته است.

ربیعی اضافه کرد: نرخ مشارکت در گلستان بیش از میانگین کشور است و در دوره ای قرار گرفتیم که بازار عرضه نیروی کار به صورت فشرده وارد کار میشود.

وی ادامه داد: امسال تبصرهای یک‌هزار میلیارد تومانی را تحت عنوان اشتغال در بودجه پیشبینی کردیم و نمایندگان مجلس هم کمک خواهند کرد که با سهولت بهتری اتفاق بیفتد.

ربیعی گفت: ما تصور نمیکنیم تنها با تزریق بی اندازه پول مشکلات کشور حل شود بلکه اعتقاد داریم که باید پول به صورت قطرهای و بجا هزینه شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اجرای اعتبار فروش محصولات کشاورزی با بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار و با مشارکت تعدای از بانکها از هفته آینده آغاز می‌شود.

ربیعی گفت: همچنین تلاش می کنیم موضوع آی.سی. تی با 15 پروژه در گلستان با سرمایه گذاری حداقل یک‌هزار میلیارد تومان اجرایی شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
sam
۰۰:۱۶ ۰۳ دی ۱۳۹۵
مطلوبه دیگه لابد!!!