مشهد؛

نشست هم اندیشی مدیران واحدهای صنعتی

نشست هم اندیشی مدیران واحدهای صنعتی خراسان رضوی ،با مشاوران داخلی و خارجی برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : این نشست به منظور ارتقاء دانش ارائه دهندگان خدمات کسب و کار و فعالیتهای تولیدی و رقابت در بازارهای جهانی و ساماندهی توانمندی ها و امکانات موجود، و بحث و تبادل نظر در این خصوص برگزار شد.

مسعود مهدی زاده مقدم افزود : در حوزه طراحی، تامین و اجراي خطوط تولید صنعتی ،مهندسی و ساخت واحدهاي صنعتی گلخانه ای، تجاري، دارویی و پزشکی طرحهای خوبی ارائه شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اظهار داشت: مركز خدمات فناوري جهت ارتقاء توانمنديهاي صنايع غذايي و بيوتكنولوژي با ارائه خدمات مهندسي مشاوره اي و آموزشي گام مؤثري در جهت بهبود توان رقابتي در سطح ملي و بين المللي برداشته و بعنوان كلينيك صنايع غذايي جهت رفع مشكلات موجود صنايع غذايي عمل می کند.

او خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های اصلی صنعتگران و تولید کنندگان مستقر در شهرکهای صنعتی بازاریابی، آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به صادرات، واردات و امور گمرکی و از سوی دیگر آشنایی با موارد تسهیل کننده در این امور است که شهرکهای صنعتی خراسان رضوی تلاش دارد با برگزاری این نشست ها به آنان مشاوره صنعتی و کلینیکی داده شود.

انتهای پیام// ف ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.