ائتلاف 14 فوریه بحرین: آمریکا و انگلیس مسئول تعرض به منزل آیت الله عیسی قاسم هستند

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین آمریکا و انگلیس را مسئول تعرض به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم دانست.

ائتلاف 14 فوریه بحرین: آمریکا و انگلیس مسئول تعرض به منزل آیت الله عیسی قاسم هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی منامه پست، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با هشدار به رژیم آل خلیفه و حامیانش درباره تعرض به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، آمریکا و انگلیس را مسئول این اقدامات  و پیامدهای آن دانست. 

این ائتلاف با انتشار بیانیه ای افزود: این اقدام منافع آمریکا و انگلیس را در بحرین زیر سئوال خواهد برد و حامیان رژیم بحرین  با فدائیانی روبرو خواهد شد که مرگ در راه دفاع از مرجع تقلید خود را جز سعادت نمی دانند  و زندگی با حمد(بن آل خلیفه، حاکم بحرین) و خاندانش را  فقط خواری می دانند.

این ائتلاف افزود: حمله به میدان الفدا و نزدیک شدن مزدوران و شبه نظامیان مسلح به خانه شیخ قاسم، ایجاب می کند برای مقابله با هر اقدام جنایتکارانه ای که ممکن است رژیم آل خلیفه به آن دست بزند، سطح آمادگی مان را بالا ببریم. 

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه ادعاهای رژیم آل خلیفه برای حمله به میدان الفداء و تلاش برای رسیدن به خانه آیت الله قاسم را ادعاهایی پوچ خواند که ناتوانی و ناامیدی این رژیم در همه طرحهای گذشته اش، از جمله رزمایشهای امنیتی، را تایید می کند. 

این ائتلاف با تقدیر از حماسه مردم بحرین در میدان الفداء در دفاع از مقام آیت الله قاسم و حفاظت از اهداف انقلابی مشروع در تعیین سرنوشت و انتخاب نظام سیاسی خود بر اهمیت تجمع دائمی در میدان الفداء، گسترش تظاهرات در همه شهرهای بحرین از جمله پایتخت این کشور، مقابله با اقدامات پلید نظامی های آل خلیفه و عربستان و تلاش برای ناکام گذاشتن آن تاکید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار