برانکو: هواداران برای جشن قهرمانی به ورزشگاه بیایند/ خداداد از بهترین های تاریخ ایران است

سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سیاه جامگان حاضر شد.

برانکو: هواداران برای جشن قهرمانی به ورزشگاه بیایند/ خداداد از بهترین های تاریخ ایران استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی هفته پانزدهم اظهار کرد: ابتدا بابت تاخیر به وجود آمده عذر خواهی می کنم و امیدوارم از من بپذیرید و این اتفاق دیگر تکرار نشود.
فردا آخرین بازی نیم فصل در انتظار ماست. نخست باید از هواداران تیم تشکر کنم که در کل نیم فصل از ما حمایت کردند و یار دوازدهم ما بودند و کنار ما حضور داشتند. از آنها می خواهم فردا نیز حضور پرشوری داشته باشند تا قهرمانی نیم فصل را در کنارشان جشن بگیریم.
برانکو درباره بازی فردا مقابل تیم سیاه جامگان گفت: شما می دانید من همیشه برای حریفان احترام خاصی قائل هستم. اگر یادتان باشد فصل گذشته مقابل سیاه جامگان 2 بر یک عقب بودیم ولی با یک یار کمتر جبران کردیم و به پیروزی 3 بر 2 رسیدیم.

درباره انتخاب ترکیب تیم رقابت وجود دارد. بازیکن اوکراینی ما یعنی پلی یانسکی کل هفته را بیمار بوده و از طرفی بیرانوند به رقابت بین بازیکنان اصلی برگشته است. انتظار دارم هرکس در ترکیب باشد تلاش زیادی انجام دهد.

*به بازیکنانم افتخار می کنم
سیاه جامگان تیم با کیفیتی است و مربی این تیم یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده است. هدف ما فقط پیروزی است.عزیزی مربی بسیار باهوشی است و یکی از بزرگترین بازیکنان ایران بوده است، ولی هدف ما فقط برد، برد و برد است. بازیکنان ما هیچ وقت تیمی را دست کم نمی گیرند و به همین دلیل است که به آنها افتخار می کنم. ما هر بازی را با آمادگی کامل پشت سر می گذاریم.

*عالیشاه و نورالهی خودشان تصمیم گرفتند

سرمربی پرسپولیس در خصوص اظهارات مدیرعامل این باشگاه درباره نورالهی و عالیشاه گفت: خوشبختانه من روزنامه نمی خوانم. درباره بازیکنان همیشه تفاسیر مختلفی هست. این بازیکنان خیلی به تیم ما خدمت کردند ولی حالا تصمیم خودشان این است که به سربازی بروند. در واقع این یک بدهی به وطن است که باید پرداخت شود. طبیعی است که سال بعد هم بازیکنان دیگری به سربازی می روند و من دوست ندارم به این موضوع ادامه دهم.

*انصاری جایی نمی رود

برانکو پیرامون شایعه جدایی انصاری و پیوستن کفشگری به تیمش افزود: همه جای دنیا این حرف ها در زمان نقل و انتقالات پیش می آید و اطلاعات دروغ هم همواره وجود دارد. شب گذشته در یک سایت نوشتند که رفتن انصاری قطعی شده در حالی که اصلا مصاحبه ای در این باره صورت نگرفته بود. تصمیم ما این است که انصاری جایی نرود. از طرفی این بازیکن با هیچکس صحبت نکرده است، هدف این بود که انصاری و تیم را به هم بریزند. محمد انصاری هم حق دارد از خودش دفاع کند و از این سایت به خاطر دروغ پردازی شکایت کند.
گمانه زنی ها درباره لیست ورودی و خروجی طبیعی است و به تعبیر ما مانند فصل خیارشور است چون بازی ها متوقف شده و خبرها کم است در نتیجه خبرنگارها به این مسائل می پردازند و هرچه می خواهند را می نویسند.

*فرصت برای اردوی امارات نداریم
ایوانکوویچ در مورد برنامه این تیم در نیم فصل خاطرنشان کرد: ما پیش بینی برای اردوی امارات نداریم چون زمان لازم برای این کار در نیم فصل وجود ندارد. تنها صحبت هایی بوده برای دعوت برخی تیم ها و شاید از بین تیم هایی که به قطر یا امارات می آیند یکی را برای بازی به تهران دعوت کنیم ولی الان نمیدانم به طور دقیق چه اتفاقی خواهد افتاد.

*تقویت تیم در نیم فصل
در حال حاضر تقویت تیم کار ساده ای نیست چون بازیکنان با باشگاه ها قرارداد دارند و به راحتی نمی توان آنها را به خدمت گرفت. این موضوع را بررسی می کنیم، اما کار آسانی نخواهد بود.

*در صورت لزوم بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار می گیرند
برای برنامه احتمالی تیم ملی اطلاعات دقیق و کافی ندارم. اگر برنامه دقیق به دستم برسد، نظر می دهم. طبیعی است که بازیکنان در اختیار تیم ملی خواهند بود. هیچکس تا به حال از طرف پرسپولیس با این موضوع مخالفتی نکرده است.

برانکو در پایان درباره  دروازه بان اول تیم پرسپولیس در بازی فردا گفت: ما 2 دروازه بان ممتاز داریم و از این بابت خوشحال هستم که علاوه بر روند خوب رادوشویچ، بیرانوند هم به تمرینات کامل برگشته ولی این موضوع را فردا وقتی بازی شروع شد متوجه می شوید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۸:۱۵ ۰۳ دی ۱۳۹۵
آقای برانکو شاهنامه آخرش خوش است زود جشن گرفتی
آخرین اخبار