همدان؛

مبادله ۱۵۶ میلیون و ۶۷۹ هزار سهم در بورس همدان

مدیر بورس منطقه ای همدان از مبادله تعداد ۱۵۶ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۹۱۵ سهم طی آذرماه سال جاری در بورس منطقه ای همدان خبر داد.

مبادله ۱۵۶ میلیون و ۶۷۹ هزار سهم در بورس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس صمدی افزود: درآذر ماه امسال تعداد ۱۵۶ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۹۱۵ سهم متعلق به ۳۲۷ شرکت به ارزش ۳۵۷ میلیارد و ۷۶۵ میلیون و ۹۷ هزار و ۱۶۳ ریال در بورس منطقه ای همدان دادوستد شد.

مدیر بورس منطقه ای همدان عنوان کرد: ۵۶ درصد سهام مبادله شده در این مدت مربوط به خرید سهام و ۴۴ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

صمدی تاکید کرد: بر این اساس و با توجه به ۱۹ روز کاری فعالیت بورس منطقه ای همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۱۸ میلیارد و ۸۲۹ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۵۶ ریال بوده که نسبت به آذر ماه، ۱۵ درصد کاهش داشته است.

مدیر بورس منطقه ای همدان عنوان کرد: همچنین در این ماه، ۲۸۸ کد معاملاتی جدید ایجاد شد.

صمدی ادامه داد: در این ماه شرکت های بیمه آسیا، بیمه دانا و کشت و صنعت پیاذر به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: شاخص کل قیمت در پایان آذر ماه معادل ۸۰ هزار و ۱۲۳ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۸۴۴ واحد افزایش یافت.  

انتهای پیام/ک 

برچسب ها: بورس ، معامله ، بازار ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.