ساری،

اتمام حجت پلیس با تالارداران متخلف

طرح برخورد با تالارهای پذیرایی برگزارکننده مراسم های مختلط به صورت ویژه در مازندارن دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ احمد رضا فغانی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: برخی تالارهای پذیرایی در پوشش مراسم عروسی اقدام به برپایی مراسم های مختلط می کردند که پلیس با قاطعیت و برابر قانون با افراد خاطی برخورد می کند.

وی افزود: مردم مازندران نیز هیچگاه با مظاهر هنجارشکنی اجتماعی و اخلاقی در استان روی خوش نشان نخواهند داد.

سرهنگ احمد رضا فغانی با بیان اینکه پلیس امنیت عمومی استان در پی گزارش مردمی ،  از چند تالار پذیرایی شهرستان آمل بازرسی کرد، گفت: در بازدیدهای اولیه مشخص شد سه تالار پذیرایی آمل با برگزاری مراسم و جشن‌های مختلط، عفت عمومی را در جامعه برهم می‌زنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران گفت: هر سه واحد پذیرایی بر اساس ماده 28 قانون نظام صنفی به دلیل برگزاری مراسم مختلط، در مرحله نخست اخطارپلمپ دریافت کردند.

وی گفت: به دلیل احترام به میهمانان و حفظ اخلاق،مراسم های از پیش تعیین شده در این تالارها برای سه تا 5 روز برگزار و سپس اقدام به پلمب واحدهای متخلف شد.

سرهنگ فغانی با اشاره به اجرای طرح ضربتی ارتقا امنیت عمومی در استان، گفت: پلیس با برگزاری هرگونه مراسم مختلط در تالارهای پذیرایی برخورد جدی می‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران به تالارداران استان توصیه کرد علاوه بر خودداری از برگزاری مراسم مختلط ،از مراجع ذی‌صلاح نیز مجوز برپایی مراسم ها را دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.