کرمانشاه؛

آمار راهداری استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: 8006 کیلومتر راه در حوزه استان کرمانشاه وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛خسروانی گفت: از این میزان 379 کیلومتر بزرگراه، 493 کیلومتر راه اصلی، 1983 کیلومتر راه فرعی و 5151 کیلومتر راه روستایی است.

وی گفت: در طول راه‌های استان 1301 دستگاه پل از دهانه دو تا 20 متر و هفت تونل قرار دارد.

خسروانی با اشاره به استقرار 540 راهدار در قالب 55 اکیپ در 44 راهدارخانه استان با شروع فصل سرما، گفت: همچنین با شروع فصل سرما، 340 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی نیز در راهدارخانه‌های استان مستقر شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از دپوی 15 هزار تن شن و ماسه جهت یخ زدایی جاده‌ها در راهدارخانه‌های استان خبر داد.

خسروانی با اشاره به مرمت ساختمان‌های راهداری و ترمیم و  آماده‌سازی سیستم گرمایشی آنها، گفت: ساختمان 44 راهدارخانه استان پیش از آغاز به کارشان ترمیم و بازسازی شد تا بتوانند محل مناسبی برای اسکان مسافران احتمالی در راه مانده در فصل سرما باشند.

خسروانی در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه نگهداری و بهسازی راه‌های استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال جاری 174 کیلومتر از راه‌های استان روکش شده و 60 کیلومتر نیز لکه گیری شده است.

وی افزود: همچنین 66 نقطه پرحادثه استان با استفاده از وسایل و علائمی مانند چراغ چشمک زن و علائم راهنمایی و رانندگی آشکارسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از نصب 19 کیلومتر گاردیل، 14 کیلومتر نیوجرسی و پنج هزار علائم ایمنی و اطلاعاتی در سطح راه های استان خبر داد.

وی با اشاره به نصب 31 دوربین نظارتی در استان گفت: همچنین 30 پایه برای نصب دوربین ثابت ایجاد شده که به زودی دوربین در آنها نصب می‌شود.

وی افزود: 14 دستگاه دوربین کنترل سرعت سیار نیز در اختیار پلیس راه قرار داده‌ایم و عملیات ساخت چهار پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در سال آیند آغاز می‌شود که در اختیار پلیس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار