یزد؛

تجلیل ازبانوان یزدی مدال آور در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا

بانوان یزدی مدال آور در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، آزاده دهقان مسئول توسعه ورزش بانوان و منصور دشتی رئیس هیات تیراندزای استان یزد و جمعی از مسئولین هیات تیراندازی با حضور  در منزل زهره صادقی و منیژه زارع دو بانوی یزدی که در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شده بودند، ضمن دیدار با این دو ورزشکار یزدی و خانواده آنها، با اهدا لوح سپاس از  تلاش ها و افتخارآفرینی این دو تیرانداز یزدی تجلیل به عمل آمد.

طالبی در حاشیه این مراسم گفت: موفقیت و افتخارآفرینی قهرمانان ورزشی استان در عرصه کشوری و بین المللی سبب افتخار همه ما در مجموعه استان است و مسئولان استانی در حد توان و شرایط موجود تلاش خود را برای موفقیت ورزش استان و حمایت از این قهرمانان به کار می‌بندند.

وی افزود: ضمن تبریک به جهت کسب این موفقیت ارزنده به شما قهرمانان مدال آور و خانواده محترمتان و  تقدیر از زحمات مربیان و زحمتکشان این عرصه امیدوارم همچنان با پشتکار و اراده‌ای وصف ناپذیر، بیش از پیش شاهد دستیابی به جایگاه های بالاتر در این عرصه باشیم.

 زهره صادقی در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی انفرادی و سومی تیمی و منیژه زارع دیگر بانوی یزدی به مدال برنز تیمی در اسلحه تپانچه بادی دست یافته بودند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.