مشهد؛

آغاز عملیات احداث مجموعه مسکونی زوج‌های جوان

شهردار مشهد گفت: احداث مسکن‌ ارزان قیمت برای زوج‌های جوان کم‌درآمد سهم بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید صولت مرتضوی در این مراسم افزود: خدا را شاکریم که نگاه حاکم بر آستان قدس رضوی، نگاهی الهی و برگرفته از آموزه‌های دینی است و اهتمام تولیت آستان قدس در راستای عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری بسیار ستودنی است.

صولتی تصریح کرد: هم‌اکنون موضوع زائرمحوری و مستضعف‌نوازی به عنوان یک الگوی بسیار مطلوب قابل تقدیم  و ارائه به جهان و جهانیان است، این الگوی برتر در آستان قدس رضوی احیا شده و تمام مردم آن را مشاهده می‌کنند، جهان اسلام نیز می‌تواند از الگوی مدیریتی آستان قدس رضوی بهره بگیرد و سایر کشورهای جهان از بعد مدیریت اجتماعی آن را برداشت کنند.

شهردار مشهد افزود: اقدامات خوب در احداث زائرسرا و زائر شهر توسط آستان قدس رضوی در مدت زمان کوتاه یک برند مدیریت دینی را در جهان به ثبت رسانده است و این برنامه‌ریزی مناسب در حوزه پذیرش زائران کم‌درآمد، مستضعف‌نوازی و تشرف اقشار مختلف مردمی به زیارت امام رضا(ع) در واقع پوشاندن جامه عمل به منویات مقام معظم رهبری است.
مرتضوی خاطرنشان کرد: اقدامات آستان قدس رضوی در حوزه کمک به مستضعفان و محرومان یکی از دغدغه‌های بزرگ رهبر معظم انقلاب بوده است و می‌تواند در حوزه اقتصاد و آسیب‌های اجتماعی بسیار مثمر ثمر باشد.
او یادآور شد: آسیب‌های اجتماعی امروز یک بیماری محسوب می‌شود و روی آوردن به آموزه‌های دینی به عنوان درمان است و یکی از این درمان‌ها ازدواج است که با مساعدت شورای اسلامی شهر مشهد و شهرداری به کمک آستان قدس رضوی آمده‌ایم تا مسکن‌های ارزان قیمت را برای زوج‌های جوان کم‌درآمد احداث کنیم و سهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق داشته باشیم.
به گفته شهردار مشهد، این‌گونه اقدامات بدون مشارکت دستگاه‌های متولی و مسئولان زیربط محقق نخواهد شد مگر اینکه بر این موضوع اهتمام ورزند.
انتهای پیام//ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.