پيشكسوت تيم فوتبال استقلال:

هيئت مديره استقلال بايد منحل شود/ منصوريان از حيثيت خود دفاع كند

روشن گفت: وزير ورزش و جوانان باید هر چه سريعتر هيئت مديره استقلال را منحل كند.

هيئت مديره استقلال بايد منحل شود/ منصوريان از حيثيت خود دفاع كند
حسن روشن در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعيت استقلال اظهار داشت: ما اصلا در استقلال هيئت مديره نداريم و بهتر است وزير ورزش و جوانان همين امروز اين هيئت مديره را منحل كند تا بيش از اين استقلال ضرر نكند. خدا پدر زمانى عضو هيئت مديره را بيامرزد كه به صورت خصوصى با برگزارى ديدار هاى دوستانه پيشكسوتان استقلال همكارى كرد و كم نگذاشت اما در عوض افتخارى نه تنها اجازه برگزارى اين مسابقات را در كمپ حجازى نداد.

 از طرفى ما را بِه اينكه استقلالى نيستيم محكوم كرد. افتخارى كه تنها افتخارش اين بود كه با آمدن وى به استقلال اين تيم شرايط خوبى برخوردار شده است! درست برعكس اين اتفاق افتاد و وى هر بار پس از هر شكست يك بهانه مى تراشيد. بايد وقتى يك جايى لنگ است إنسان نمي تواند بر روى آن راه برود و اين ضرب المثل حكايت اين روزهاى هيئت مديره استقلال است.

وى درباره اينكه آيا تغييرات در كادر فنى به صلاح خواهد بود يا خير گفت: من موافق اين موضوع نيستم و بايد بگويم سرمربى به هيچ عنوان نبايد تغيير كند. بهتر است منصوريان خودش را جمع و جور كند و كار ها را پيش ببرد. موقعيت الان را ناصر حجازى هم داشت و درست زمانى كه وى نتيجه نگرفت او را تغيير دادند كه اين اشتباه بود.

وقتى هيئت مديره و مدير عامل درباره سرنوشت سرمربى تصميم مى گيرند همين مى شود .استقلال بايد كميته فنى داشته باشد تا سرمربى برنامه هاى خود را ارائه دهد و حتى بازيكنان هم از طريق همين كميته به تيم وارد شوند اما در حال حاضر اين مساله در استقلال وجود ندارد و ما شاهد هستيم هيئت مديره و مدير عامل با جلسات شبانه مربى انتخاب مى كنن و همين کارهای مخفیانه استقلال را به اینجا رسانده است.

روشن ادامه داد: به من تقصير منصوريان در باخت ها از هيات مديره كمتر است و در هر صورت اين مربى هم با توجه به خواسته هواداران توسط هيئت مديره به استقلال آورده شده بنابراين منصوريان بايد تمام قد بايستد و از حيثيت خود دفاع كند. بهتر است اعضاى هيئت مديره و مدير عامل از استقلال كنار بروند تا اين باشگاه به ثبات برسد. در حال حاضر هم هيئت مديره ناقص است و چهار نَفَر هستند و از طرفى معينى هم استعفا داده به همين دليل بايد زود اين هيئت مديره منحل شود چرا كه همه حرف هايشان ضد و نقيض است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار