یاسوج؛

افتتاح ساختمان دادسرا و دادگاه‌های عمومی و انقلاب بویراحمد

ساختمان دادسرا و دادگاه‌های عمومی و انقلاب بویراحمد با حضور مسوولان استانی و کشوری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ساختمان دادسرا و دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد با حضور نوروز کهزادی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، استاندار، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و سایر اعضای قضایی و مدیران استان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در این نشست با اشاره به اینکه از همه توانم برای خدمت به مردم این استان استفاده کردم، گفت: این ساختمان در زیربنای 8 هزار و 300 متر مربع با اعتبار 14 میلیارد تومان احداث شده است.

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ساختمان شهرستان گچساران هم در زیربنای 3 هزار متر مربع در هفته آینده افتتاح می‌شود، ضمن اینکه ساختمان دادسرای شهرستان کهگیلویه در حال احداث است.

وی از هجمه‌ها علیه دستگاه قضایی استان انتقاد کرد و گفت: هجمه‌هایی علیه دستگاه قضایی استان در خصوص اعتبارات خاص وجود داشت که مبلغ 9 میلیارد تومان اعتبار خاص دستگاه قضا برای مناطق دور افتاده و محروم دیشموک، لوداب، چاروسا و ... هزینه شد.

وی با اشاره به توجه دستگاه قضا به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با اختصاص این میزان اعتبار خاص به استان شاهد ارائه خدمات باکیفیت به این مناطق هستیم.

رئیس‌کل دادگستری استان عنوان کرد: این میزان اعتبار در دیشموک، لوداب و چاروسا و مبلغ 6 میلیارد تومان آن در یاسوج هزینه شد که امیدواریم برای ساخت و احداث بخشی از کارهای عقب مانده به ما اعتباراتی دهند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به لزوم فراهم بودن فضای مناسب برای تصمیم‌گیری صحیح و درست قضات گفت: فضا و محیط باید آنچنان معقول باشد که قاضی بتواند بهترین و عادلانه‌ترین تصمیم را بگیرد.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی بیان کرد: ایجاد چنین مکان‌هایی برای رسیدگی و صدور تصمیم عادلانه محبتی بزرگ است.

سید موسی خادمی استاندار استان هم در ابتدای سخنان خود از خدمات رئیس کل دادگستری استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: از زمان حضور حجت‌الاسلام مزارعی شاهد بهبود وضعیت فرهنگی و امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

وی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد  استان ضعیفی در حوزه‌های ساختمان‌ها و تجهیزات و امکانات اداری است و نیازمند بودجه خاصی است.

خادمی بیان کرد: به دلیل مشکلاتی که در استان وجود دارد هر چه از سوی دستگاه قضایی به استان کمک شود باز هم نیازمند کمک و مساعدت دستگاه قضایی هستیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.