اهواز؛

کشف محموله هروئین در ورودی استان خوزستان

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری یک باند پنج نفره سوداگر مرگ و مقدار چهار کیلوگرم هروئین در گلوگاه ورودی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در عملیات مشترک پلیس مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک یک باند پنج نفره سوداگر مرگ دستگیر و مقدار چهار کیلوگرم هروئین در گلوگاه ورودی استان خوزستان کشف شد.

وی  افزود:این عملیات مشترک با پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) در جاده اندیمشک - خرم آباد انجام شد.

الهامی اظهار کرد:در پی اطلاع از تلاش یک باند سوادگر مرگ برای انتقال محموله هروئین به استان خوزستان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک پس از هماهنگی با مقام قضایی با مستقر شدن در جاده اندیمشک - خرم آباد پس از ساعت ها تلاش یک دستگاه خودرو پراید را شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به توقیف آن شدند.

وی  با اشاره به دستگیری راننده این خودرو با 2 سرنشین اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار سه کیلو و 985 گرم هروئین که در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول افزود: دیگر اعضای این باند نیز در دزفول شناسایی شده و ماموران در یک عملیات منسجم و دقیق 2 سوداگر مرگ که از سرشاخه های اصلی باند مذکور بودند را دستگیر و مقدار 15 گرم هروئین از آنها کشف کردند.

وی فرمانده انتظامی دزفول گفت:اعضای این باند پنج نفره به همراه چهار کیلوگرم هروئین پس از تشکیل پرنده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.