ارومیه؛

برگزاری محفل انس با قرآن دانش آموزی در ارومیه

محفل انس با قرآن دانش آموزی، با حضور نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري در این مراسم اظهار کرد: قرائت و فهم قرآن ميتواند چاره بسياري از مشكلات حال حاضر جامعه خواهد باشد و پيامبر اكرم خود هر شب و هر روز قرآن ميخواند و مسلمانان را نيز به اين مهم سفارش نموده اند.

آيت اله علی اکبر قريشي با بیان اینکه تربیت جواناني قرآن خوان و قرآن دان از ثمرات و آثار درخشان محافل دانش آموزي انس با قرآن كريم است افزود: از مجموعه آموزش و پرورش در خصوص برگزاري اين محافل تشكر و قدرداني ميكنيم.

وی با بیان اینکه قرآن هنر فتح دلها و جوامع را دارد، خطلاب به دانش آموزان گفت: اگر اهل قرآن باشيد، به خدا نزديك تر خواهيد شد.

معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این محفل معنوی گفت: محافل انس با قرآن كريم بازخواني معرفت هاي قرآن كريم است ، امروزه با چالش هاي متعددي روبرو هستيم و متوسل شدن به قرآن چاره بسیاری از مشکلات بشر است.

قاسمی با بیان اینکه در دنياي تكنولوژي با ٣ چالش مهم اعداد و ارقام، تراكم و سرعت و شتاب مواجه هستیم؛ ادامه داد: این چالشها باعث از دست دادن آرامش و لطمات روحي و جسمي شده است و دقيقا در اين نقطه است كه بايد به قرآن و خداوند متوسل شويم.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.