کرمانشاه؛

دو اتفاق مهم در حوزه صادرات

استاندار کرمانشاه گفت: در حوزه صادرات استان دو اتفاق مهم تغییر انتقال مدیریت بازارچه پرویزخان به گمرک و تغییر مدیریت این مجموعه رخ داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی گفت: مرز پرویزخان تا پیش از این در اختیار سازمان همیاری ها بود و مدیریت ارشد استان با چشم پوشی و صرف نظر از منافعی که در این زمینه برای استانداری وجود داشت مدیریت این مجموعه را به گمرک واگذار کرد.


استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اینکار به منظور استقرار یک مجموعه رسمی و کارآمد در این مرز مبادلاتی مهم صورت گرفت و همچنین با این هدف که گمرک بتواند سامان بهتری به این بازارچه مهم مرزی بدهد.

وی ادامه داد: همچنین موضوع تغییر مدیریت گمرک نیز با هدف با تسهیل بیشتر و بهبود بهتر در روند توسعه تجارت استان صورت گرفت.امیدواریم با انجام این کارهای بتوانیم شاهد رونق بهتر گمرک و بازارچه پرویزخان باشیم.

وی  اظهار داشت: پرویزخان بزرگترین و مهم ترین پایانه صادراتی کشور است و باید وضعیت آن به گونه ای باشد که تجار خارجی از خدمات رفاهی و بهداشتی مطلوب برخوردار شوند.بهبود وضعیت پرویزخان توسعه و رونق اقتصادی استان را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه به مشکلات زیرساختی و خدماتی در گمرک پرویزخان اشاره کرد و گفت: هم اکنون گمرک پرویزخان از مشکلات زیربنایی، خدماتی و رفاهی و بهداشتی عدیده ای رنج می برد که این مشکلات و کمبودها هر چه زودتر و با جدیت تمام برطرف شوند.

این مقام عالی استان تاکید کرد در این زمینه علاوه بر اعتبارات گمرک، از اعتبارات استانی نیز به ساماندهی این مجموعه اختصاص می یابد.

در این زمینه مقرر شد طرح ساماندهی مجموعه گمرک پرویزخان در زمینه رفع مشکلات بهداشتی، نمازخانه و خدمات رسانی و محوطه سازی، همراه با برآورد هزینه ها در نشست های آتی کارگروه ارایه شود.

انتهای پیام/ز  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار